Skipas

Dit onderwerp gaat over de bestemming Skiparadies Reschenpass

Hallo,

Wij hebben een hotel geboekt bij Arke in Nauders volgende maand. Wij hebben de reis geboekt inclusief skipas. ( voucher) Nu kwam ik er achter dat de pas geschikt is voor de plaatsen : Nauders, Schoneben, Reschen, Graun en St. Valentin.

Ik vroeg me af of iemand wist of je met een voucher kon bijbetalen zodat je in bijv: Nauders, Serfaus Fiss Ladis, Kaunertal, Fendels und Skiregion Venet ( Ski 6 pas) kon skien.

Hen al gemaild met Nauders maar geloof dat ze met niet begrijpen?? :)

Alvast bedankt,
Meindert

Waarschijnlijk koopt Arke de skipassen al in. Ik zou eerder contact met Arke opnemen wat zij voor je kunnen betekenen. Soms krijg je vouchers en zou uitbreiden een optie zijn maar soms liggen de passen al voor je klaar en is er niks meer aan te passen. Ik ben niet bekend in Nauders, bestaat er wel een skipas waarmee je al je gewenste gebieden aan kunt doen?

Waarschijnlijk koopt Arke de skipassen al in. Ik zou eerder contact met Arke opnemen wat zij voor je kunnen betekenen. Soms krijg je vouchers en zou uitbreiden een optie zijn maar soms liggen de passen al voor je klaar en is er niks meer aan te passen. Ik ben niet bekend in Nauders, bestaat er wel een skipas waarmee je al je gewenste gebieden aan kunt doen?

Frank9 op 23 dec 2014 18:58

Ja er is een ski 6 pas waarmee je op de Kaunertaler kan skiën. Ik heb al met Arke gesproken maar die kunnen verder niets doen. Weten ook niet of je kunt bijbetalen. Als er genoeg sneeuw ligt en dat is meestal zo in Nauders om die tijd is het ook geen probleem. Maar het is altijd handig om te kunnen uitwijken naar een gletsjer en de Kaundertaler is ook wel leuk om een dagje naar toe te gaan.

Ik las ergens dat nauders een familie skipas kent. Weet iemand daar iets van? Iets 6dagen skiën met een gezin voor ong. 550,00 voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Klopt dit?

Großer Familienpass 6 in 7 oder 7 in 9 Tagen
Beide Elternteile und die eigenen Kinder (Ausweiskontrolle!) Kinder Jahrgang: 2001 - 2010

6 dagen skiën dus inderdaad voor 552 euro.

http://www.nauders.com/de/aktiv-erleben/skiparadies/skipasst…

Bedankt voor de snelle reactie dat is niet zo duur. Is dan zeker iets om rekening mee te houden.

Wij boeken ook altijd inclusief skipas voor onze jaarlijkse trip naar Val Thorens met bizztravel.
Met deze pas gaan we dan naar het verkooppunt in VT en dan wordt de pas uitgebreid naar 3Vallees. Ik vermoed dat je op dezelfde manier dit kan doen in Nauders.

Vorige boodschap was een vergissing.

*bericht bewerkt door Meindert op 28 sep 2016 15:26

Plaats een reactie