1e of 2e week januari boeken?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Skiparadies Reschenpass

Hallo,

Wij gaan meestal de eerste week naar Nauders en er ligt dan wel genoeg sneeuw. Maar de laatste jaren verplaatst het seizoen zich een beetje. Is het raadzaam om de 2e week in januari te boeken? Misschien net iets meer kans op sneeuw? Ik weet het is maar een week maar ben benieuwd naar de reacties. Wil binenkort weer boeken.

null

Aangezien je buiten de vakantieperiodes gaat kun je volgens mij bijna last minute boeken en dus op basis van de condities een keuze maken. Ik geef dus geen antwoord op jouw vraag, want daar zul je in de praktijk weinig aan hebben.

When life gets too complicated.... SKI

De eerste week van januari is het bovendien nog vakantie in de meeste landen, dus dan zou ik niet gaan i.v.m. drukte en prijzen.

Wij gaan altijd naar TirolerHof in Nauders en dat zit vrij snel vol. Is een heel fijn 4 sterren hotel en niet duur. Vandaar dat we altijd vroeg boeken. Prijzen maken niet uit 1e of 2e week.

Als je de mogelijkheid hebt om buiten de schoolvakanties te gaan zou ik dat gewoon doen. Het heeft alleen maar voordelen: rustiger en goedkoper.

En ja, die ene week geeft je meer kans op sneeuw. Al hangt dat volledig van de weergoden af natuurlijk.

Ik heb al meerdere keren Nauders aangedaan in de tweede of derde week van januari.
Altijd wel goede condities gehad. Je kunt altijd de Snowcard gold aanschaffen waarmee je ook in Samnaun/Ischgl terecht kunt.
Tweede week is wat prijs betreft gunstiger inderdaad.

Aftellen maar!

Fijne afdaling die op de foto overigens :)

Aftellen maar!

Ja wij vinden Nauders een hele leuke plek. Rustig buiten de vakanties om. Zeker een mooie afdaling. De dalafdaling tussen de bomen ook. Toch is er in ons hotel geen verschil in prijs tussen de 1e en 2e week. Tenminste niet als je via TUI boekt. Voor de sneeuwzekerheid kiezen we denk ik dit maal maar voor week 2. Las net dat het dan iets rustiger is? Het is nog vroeg maar heb er al weer zin in:)

null

Plaats een reactie