Ski lockers

Dit onderwerp gaat over de bestemming Nauders

Heeft iemand er ervaring met de skilockers in het dalstation? In sommige gebieden krijg je die erbij als je bij een bepaalde zaak je spullen huurt maar ook soms bij een accomodatie die je huurt is dat ook zo in Nauders of dien je dat zelf te regelen bij het dalstation?

De lockers waren, geloof ik, 15€ per dag. Maar via ons hotel was het 35€ per week. Of er via verhuur korting was zou ik niet weten, vermits we allemaal ons eigen materiaal bij hadden.

Verder was het wel heel praktisch, ruime lockers en heel veel. Als je in groep gaat neem je beter geen aansluitende lockers want wij liepen elkaar constant onder de voeten… Verder was het er nooit extreem druk.

Thanks Goeleg!

De lockers waren, geloof ik, 15€ per dag. Maar via ons hotel was het 35€ per week. Of er via verhuur korting was zou ik niet weten, vermits we allemaal ons eigen materiaal bij hadden.

Verder was het wel heel praktisch, ruime lockers en heel veel. Als je in groep gaat neem je beter geen aansluitende lockers want wij liepen elkaar constant onder de voeten… Verder was het er nooit extreem druk.

Goeleg op 21 jan 2017 21:55

Welk hotel was dat? … Wij hebben ook een hotel in Nauders. Zag op de site van Nauders dat ze 18 euro per dag vragen. Dat is 126,- euro per week. Wat ik vrij prijzig vind. 35,- euro per week klinkt dan beter in de oren…

Lockers zijn vaak te huren via hotel/appartement, even contact met ze opnemen denk ik. In ons geval kosten ze dan 3 euro per persoon per dag. Of ze gratis zijn bij huur ski’s in het dalstation weet ik niet, heb deze info ook opgevraagd maar nog geen antwoord op gekregen.

De lockers waren, geloof ik, 15€ per dag. Maar via ons hotel was het 35€ per week. Of er via verhuur korting was zou ik niet weten, vermits we allemaal ons eigen materiaal bij hadden.

Verder was het wel heel praktisch, ruime lockers en heel veel. Als je in groep gaat neem je beter geen aansluitende lockers want wij liepen elkaar constant onder de voeten… Verder was het er nooit extreem druk.

Goeleg op 21 jan 2017 21:55

Welk hotel was dat? … Wij hebben ook een hotel in Nauders. Zag op de site van Nauders dat ze 18 euro per dag vragen. Dat is 126,- euro per week. Wat ik vrij prijzig vind. 35,- euro per week klinkt dan beter in de oren…

Farid op 24 jan 2017 11:12

Hotel central.

Als je bij sportcenter in het dalstation materiaal huurt kan je voor 22 euro per week (7 dagen) bij hun ook de spullen in depot plaatsen

Thanks voor de tips allemaal… Normaal maakt het mee geen ruk uit of ik met die skies moet lopen of niet… Dit jaar gaat de kleine (4) voor het eerst op les. Dus lijkt het me wel handig een hand vrij te hebben voor haar :-)

Je moet even snowmagazine/RTL4 kijken van afgelopen zondag. Die uitzending kwam uit Nauders. De lockers waren uitgebreid in beeld. Ziet er goed uit!!

Haha ja natuurlijk hebben we gekeken. Er is geen twijfel over dat het er allemaal zeer goed uitziet. Het gaat erom wat het kost. 130,- euro p week vind ik een boel geld om skies niet naar het hotel te hoeven dragen…

De meeste accomodaties hebben lockers in het dalstation. Onze accomodatie geeft een all-inn prijs, dus met ‘gratis’ locker. Waarschijnlijk het beste om contact op te nemen met je accomodatie of mailen met info@nauders.com

Plaats een reactie