Tips voor kindvriendelijk gebied in Oostenrijk tijdens de krokus 6 feb-13 feb

Dit onderwerp gaat over de bestemming La Forêt Blanche

Hoi,

Iemand nog leuke tips voor de skivakantie tijdens de krokus? Dit wordt namelijk het eerste jaar dat we gebonden zijn aan de krokusvakantie en ben een beetje zoekende. Een aantal vereisten: - Oostenrijk, Nederlandse skileraren voor mijn zoontje. Grote van het gebied maakt niet zo heel veel uit, de meters maak ik wel tijdens de mannen-vakantie (incl. bier meters) het liefste wel gemakkelijk aan te rijden. Veel/leuke restaurantjes in het dorp. Graag ook een dorp wat interessant is voor niet-skiërs.

Alle tips zijn welkom, bedankt alvast!

Gr, Rogier

Geen idee hoe La Forêt Blanche er tussen is gekomen, maar zoek toch echt een gebied in Oostenrijk!

Gr,Rogier

Hoi Rogier, heb je een privé bericht gestuurd! Succes!

https://www.wintersport.nl/accommodatie/beste-skigebieden-ki…

Hier staat al het één en ander tussen.
Voor de niet skiërs heb je in de Skiwelt genoeg te beleven. In de ZugspitzArena is het een kort treinritje naar Garmisch voor een dag heel ander vermaak. Fiss heeft zo zijn charmes en in de Brandnertalregio kun je mooie en niet te moeilijke wandelingen maken.

Je kan ook naar Italië rijden. Val Gardena biedt voor alle soorten skiërs en niet-skiërs opties genoeg. Bovendien een stuk rustiger omdat de Italianen zelf geen vakantie hebben en de Duitsers, Oostenrijkers, Nederlanders en Belgen voor 80% in Oostenrijk blijven steken. Waarschijnlijk goedkoper ook en lekkerder eten (vind ik), en je kan er met Duits terecht.

Plaats een reactie