Saalbach en champions league

Dit onderwerp gaat over de bestemming Saalbach

Een hele triviale maar brandende vraag uit Saalbach waar het ondanks de hogere temperaturen prima skiën is: weet iemand in welk cafe/ bar in Saalbach we morgen avond Real Madrid tegen Ajax kunnen kijken ?

Maak je daar een account voor aan?

Dan ben je wel echt wanhopig dat je de match mist!

*bericht bewerkt door Gaston op 04 mrt 2019 18:48

Tijd voor een uitpakparty?!

Als je een Ziggo account hebt, dan online of via de app van de eigen TV aanbieder?

*bericht bewerkt door Sjaak27 op 04 mrt 2019 19:34

Ik ken Saalbach niet, maar als er een Irish Pub is, zou ik die proberen.
Die hebben altijd sport aan staan.

Fun Lovin' Skier

Vanmiddag op weg vd de kohlmais naar de schattberg wel n bordje sky aan de gevel zien hangen. Daar zullen ze wel iets vd CL uitzenden. Ik hoop voor je dat t ajax is. Ik ga via de ziggo optie kijken.

Mijn oude account van heel veel jaar geleden werkte niet meer en wanhopig zijn we ook niet. -) maar met 6 man op een telefoon kijken… @ skizoeker bedankt voor de tip

Kans dat de wedstrijd in een bar met tv’s te bekijken is acht ik vrij groot. Er zijn natuurlijk heel veel Nederlanders in die contreien en daarnaast blijft Real een wereldclub met een grote aanhang wereldwijd.

Mocht dat echt niet lukken, pak een streampje van http://www.hesgoal.sc , dat lukt sowieso als de internetverbinding het toelaat…

In een sports bar zal dat wel gaan lukken.
Zie in Saalbach Rudy’s bar voorbij komen

LA NORMA😍☃️

Crazy Deer zal de wedstrijd hoogstwaarschijnlijk wel volgen

Iemand die met beide benen op de grond blijft staan, komt nooit een stap vooruit!

Hotel Glemmtalerhof in Hinterglemm heeft een aparte tv ruimte in de lobby waar je gewoon binnen kunt stappen, aanrader!

Ik mag toch hopen dat het gelukt is de wedstrijd te bekijken! Wat een avond…

Bobby’s bar, met het sky uithangbord. Hot en smokey, maar prima manier om 4 dagen skiën af te sluiten. Dus als je ijn april daar nog bent, weet je waar je de kwart finale kan zien.

Plaats een reactie