Controle op "zwart" lesgeven in Salzburg

Dit onderwerp gaat over de bestemming Salzburger Sportwelt

Gaan we in het Salzburgerland nu ook Franse taferelen krijgen…??
Lees: http://www.salzburg.com/nachrichten/salzburg/wirtschaft/sn/a…

*bericht bewerkt door moderator op 27 nov 2014 16:04: Verhuisd naar juiste subforum

Als het wit is kun je er over naar beneden...

In Tirol niks nieuws. Ze kunnen beter op alcohol testen op de pistes.

Skiën. What else.

Die mensen willen gewoon hun brood verdienen Greenfield ;-) Zelfde als een auto rijinstructeur werk zou verliezen, omdat de ouders van 18 jarigen zelf les zouden mogen geven…

Begrijpelijk, maar in de praktijk misschien wat lastig te bewijzen, tenzij je de “zwarte-leraar” een tijdje gaat volgen. Zolang er maar niet een naar mannetje 's avonds door m’n brievenbus komt gluren als ik een groep vrienden wat tips toeschreeuw.

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

In Tirol niks nieuws. Ze kunnen beter op alcohol testen op de pistes.

JohnZillertal op 27 nov 2014 16:50

Ik vind het ook niet verkeerd hoor, begrijp me goed. Heb regelmatig van die genoemde “verenigingen” gezien, waar dan iemand voor staat waar je kromme tenen van krijgt… :(

Als het wit is kun je er over naar beneden...

Ohw ja, ik ook elk seizoen weer. Vaak reisleiders die denken dat ze het er wel even bij doen. En dan vervolgens de hele oefenweide en rollerband inpikken waar de skischool voor betaald heeft. Ik heb zelf wel eens geopperd om in Sölden een eigen skischool te beginnen naast de blauwe, de gele, de groene en de rode. Dacht dat een oranje skischool wel een goed plan was. Als blikken konden doden… ze zouden me echt afgeschoten hebben.

Skiën. What else.

Die mensen willen gewoon hun brood verdienen Greenfield ;-) Zelfde als een auto rijinstructeur werk zou verliezen, omdat de ouders van 18 jarigen zelf les zouden mogen geven…

Sjakie op 27 nov 2014 17:13

Dat is gewoon geld verdienen op kap van de gezinnen. In België mag het nog, maar ik vrees er een beetje voor in de toekomst…

Plaats een reactie