Drukte bij skilift seis naar de alm

Dit onderwerp gaat over de bestemming Seiser Alm (Alpe di Siusi)

Hallo,

Heeft iemand ervaring met de lift van seis naar de alm? Is het hier erg druk in de voorjaarsvakantie?
Dit jaar zaten we in de buurt van Canazei en daar was het 'sochtends heeeel erg druk.

Groeten,

Gerwin

Die drukte valt nog wel mee. Grote cabines, en de meeste skiërs kiezen toch voor de andere kant, de Seceda, die toegang geeft naar St Christina. Daar is het 's morgens rond tien uur wel heel erg druk.

Bij Seis gaat geen grote cabine omhoog maar van die kleine eitjes. Ik heb geen ervaring in de schoolvakantieperiodes. Weet alleen dat je buiten het hoogseizoen nooit hoeft te wachten.

Groetjes terug Gerwin!!

@jaap: Thanks, van de andere kant weet ik het. Dit jaar was ik aan de kant van Canazei en daar was het niet anders.

@Jojo: Mooi dat het eitjes zijn, dat gaat altijd veel sneller dan zo’n grote cabine.

Geen groetjes? Dat vind ik nogal asociaal… Zullen we dan afsluiten met een stevige handdruk? Of zullen we gewoon modern zijn en een "box" doen? Of wellicht wil je gewoon een aai over je bolleke? Mag ook hoor!

Ik wil graag de groetjes aan mijn moeder doen! Mam, als je dit leest: ik kom snel weer een keer stamppot eten hoor!

Verder nog Iemand die ervaring heeft tijdens de voorjaarsvakantie?

Spijtig genoeg relatief druk tijdens de schoolvakanties … kan ook niet anders. Het enige dat erop zit is -vroeg- naar boven te gaan. Buiten de vakanties natuurlijk heerlijk rustig.

Wij zijn er in de voorjaarsvakantie (noord) geweest en het is er niet drukker dan bij andere startliften in het gebied. Bij de ciampinoi (Selva) is het nog veel drukker! Viel ons best mee. Wij gingen rond 9 uur naar boven ivm skiles voor de kinderen,