slechte horeca

Dit onderwerp gaat over de bestemming Gaschurn - Partenen

Silvretta Montafon is werkelijk een prachtig skigebied, maar met enkele horecagelegenheden is veel mis. Met name in het gebied boven Gaschurn en St. Gallenkirch is de bediening van een paar bergrestaurants om te huilen. Ik noem met name de Rehsee Stübli en de Valisera Hüsli (bediende gedeelte). Geen bestelling opnemen omdat er te weinig personeel is of gewoon omdat de medewerkers ongeïnteresseerd om zich heen staan te staren. We zijn twee keer op een dag weggelopen om een ander restaurant te zoeken. Zonde van de tijd op zo’n mooie dag als vandaag. Jullie ervaringen?

Kom al 20 jaar in het gebied en nog nooit enig probleem gehad met welke horeca gelegenheid dan ook daar.
Behalve extreme drukte in de vakantieperiodes (maar ja wat wil je).
Mijn ervaring is dat de bediening eerder erg snel is en je binnen no-time weer weg bent.

Wij hebben geen slechte ervaringen gehad daar. Voor ons was het allemaal heel gastvrij

Silvretta Montafon is werkelijk een prachtig skigebied, maar met enkele horecagelegenheden is veel mis. Met name in het gebied boven Gaschurn en St. Gallenkirch is de bediening van een paar bergrestaurants om te huilen. Ik noem met name de Rehsee Stübli en de Valisera Hüsli (bediende gedeelte). Geen bestelling opnemen omdat er te weinig personeel is of gewoon omdat de medewerkers ongeïnteresseerd om zich heen staan te staren. We zijn twee keer op een dag weggelopen om een ander restaurant te zoeken. Zonde van de tijd op zo’n mooie dag als vandaag. Jullie ervaringen?

Nora op 12 mrt 2015 17:56

Heb dezelfde ervaringen heb, de eigenaars geadviseerd hun kelners onder commissie te laten werken (zoals dat gebruikelijk is in veel landen), de omzet en klantvriendelijkheid zal snel toenemen.

Op commisie laten werken??
Het is je niet opgevallen dat de horeca gelegenheden nu ook al stampvol zitten!?

Die twee mensen die boos weg lopen zal ze de ballen interesseren denk ik zo.

Ik heb dit soort negatieve ervaringen gehad in bijna lege horecagelegenheden met ruim voldoende personeel. Omgekeerd ook vaak genoeg erg snel geholpen in drukke gelegenheden met weinig personeel.

Horeca is een vak, dat niet iedereen in de vinger heeft. Goed horecapersoneel kost gewoon extra salaris, maar leveren ook meer op.

Die twee mensen die boos weg lopen zal ze de ballen interesseren denk ik zo.
In sommige gebieden is er een grote sociale controle onder de ondernemers om de naam van het gebied hoog te houden. Dan wordt de foute ondernemer aangepakt bij klachten, bijvoorbeeld op sociale media.

Volgzaam type (off-piste mits berggids).

Plaats een reactie