Welk gebied te kiezen

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sankt Gallenkirch - Gorthipohl

We twijfelen enorm tussen sankt gallenkirch en kaprun voor onze wintersport half maart.
We zijn al 2 x in kaprun geweest en vinden de funparkjes daar erg leuk.
We zijn 2 snowboarders die geen fan van sleepliften zijn …
Vorige jaar morillon / frankrijk was ook top.
Kortom wat zouden jullie adviseren?

morillon is voor mij ook wel top,wij vertrekken vrijdag voor de derde keer naar daar.

Dit jaar willen we weer een keertje Oostenrijk proberen. Après ski hoeft niet maar gewoon leuk skigebied voor snowboarders

Montafon bij st gallenkirch vind ik een leuk gebied voor snowboarders en er is ook een mooi park. Après ski is er niet veel. Enige nadeel is dat beide gondels niet heel snel zijn, dus van de nova kant naar de hochjoch kant duurt lang. Wij kozen meestal per dag voor een gebied. Je hebt wel kans dat als het erg warm is de dalafdalingen erg slushy worden. Dat hadden wij afgelopen maart, maar bovenop was nog prima te doen.

Dank je tiny-m ! Mijn idee is idd om per dag te kijken welke berg we op gaan idd. Afgelopen jaar was het in morillon ook erg warm en was het s middags pap sneeuw boarden.
Ik lees wel dat er veel buckels op de piste zijn ? Is dat jullie ook tegen gevallen ?

Hangt ervan af welke pistes je pakt en de condities. Met het warme weer dat wij hadden, werden de drukkere pistes wel vrij snel buckelig, maar dat is overal. In de ochtend was de boel wel netjes gerepareerd.

Plaats een reactie