algemeen skigebied

Dit onderwerp gaat over de bestemming Niederau

Hallo,
WIj zijn van plan om naar niederau te gaan skieen maar kan iemand mij helpen met wat vragen.
Zijn alle pistes met elkaar verbonden of moet je met een bus, lopen of auto risen onderling.
Hoe is de sneeuw zekerheid ik namelijke mijn twijfels m.b.t. hoogtes.
En weet iemand een leuk/goed pensioen waar wij kunnen logeren met 2 volw. en 2 kinderen

BVD

hi Ronnie,
Geen idee wat rondleidingen betreft, maar heb begrepen dat je met kinderen absoluut bij Busker moet zijn.

Niederau heeft een eigen skigebied. Wanneer je naar auffach wilt, dit skigebied ligt iets hoger en is iets groter en is te bereiken met de skibus of met de auto ±15 minuten rijden. Beide zijn niet onderling verbonden maar zeker de moeite waard. Voor gezinnen met kinderen is het een mooi gebied. Wij zijn meerdere keren geweest ook met groene heuvels maar hebben altijd kunnen skiën.

Hallo Ronnie,

Alles wat Albert hierboven schrijft is i.d.d. waar, het gebied is zeer kindvriendelijk en er zijn 2 skischolen met Nederlandse skilaren(essen). Het gebied ligt ook op een Noordhelling waardoor de sneeuw (ook met zon) lang blijft liggen en er zijn sneeuwkanonnen.
Wij hebben zelf een appartement in Niederau, 300 meter van de lift.
Eventueel kunt u die huren, het hangt er een beetje af wanneer u wilt want de boekingen komen snel binnen.
Indien u meer informatie wilt (hoeft niet over het appartement hoor, mag ook gewoon over Niederau)hoor ik het wel.

Groetjes,
Ingrid

Plaats een reactie