skipasprijs

Dit onderwerp gaat over de bestemming Ski Juwel Alpbachtal Wildschönau

Hallo,

Mijn man heeft recent een ongeval gehad en kan niet mee skiën over 2 weken. Is het mogelijk om een wandelpas of iets anders te kopen ipv een skipas voor het hele gebied?

Viv

Voor wandelaars is dit enkel de gondels die vertrekken vanuit het dal.(zoals in de meeste gebieden) Hier staan de prijzen: https://www.skijuwel.com/de/winter/tickets-und-preise/ski-ju…
Het is altijd wel leuk als je samen kunt lunchen.

*bericht bewerkt door Joy85 op 22 jan 2018 17:03

Hallo,

Bedankt voor je snelle reactie en de info!

Groetjes,
Viv

Ik ben daar vorig jaar geweest, mijn vrouw skiet niet. We hebben toen bij de plaatselijke VVV geïnformeerd of er ook bv. weekpassen voor wandelaars te krijgen zijn. Helaas kent men die niet. Je betaalt ongeveer € 17 voor een retourtje met de gondel.
Bovenin zijn er geen echte wandelroutes, maar een beetje heen en weer lopen kan wel, als je het niet erg vindt om tegen de berg omhoog te lopen. Mijn vrouw is uiteindelijk niet boven geweest.

Ik ben daar vorig jaar geweest, mijn vrouw skiet niet. We hebben toen bij de plaatselijke VVV geïnformeerd of er ook bv. weekpassen voor wandelaars te krijgen zijn. Helaas kent men die niet. Je betaalt ongeveer € 17 voor een retourtje met de gondel.
Bovenin zijn er geen echte wandelroutes, maar een beetje heen en weer lopen kan wel, als je het niet erg vindt om tegen de berg omhoog te lopen. Mijn vrouw is uiteindelijk niet boven geweest.

Tjeerd69 op 24 jan 2018 12:03

Bedankt voor de info! Dan is €17/dag nog altijd goedkoper dan een 6-daagse skipas.
Groetjes

Je kunt natuurlijk ook gewoon bij dalstation afspreken voor de lunch.

Plaats een reactie