tiener skiles

Dit onderwerp gaat over de bestemming Ski Juwel Alpbachtal Wildschönau

Wij gaan in de week van 25 februari skiën in Auffach. Onze tienerdochter van bijna 14 zou graag nog op ski-les gaan. Zij is zeer gevorderd. Wij vragen ons af of er ook tienerlessen worden gegeven voor gevorderde skiërs. Heeft iemand hier misschien ervaring mee?

Twee uur per dag privéles een optie?

Privéles. Mijn 13 en 15 jarige zoon krijgen 3 x 2 uur privéles. In een groep vinden ze niet meer leuk. Geen garantie op leeftijdsgenoten. En met veel jongere kinderen skiën vinden ze niet leuk.

Mijn dochter van 12 gaat nog wel naar een groepsles maar zij wil graag gezelligheid. Prestatie en techniek vindt ze niet zo belangrijk. En dat terwijl onze zoons juist willen werken hun techniek.

Bedankt voor jullie reacties! Privéles is zeker een optie. En ze mag natuurlijk altijd met ons mee skiën :-)
Zij vindt juist de gezelligheid van een skiles zo leuk. Alleen werd haar vorig jaar verteld dat zij voor de kinderlessen in Wagrain te oud is geworden en daar zou ze naar een volwassenenles moeten.Vandaar dat wij ons afvroegen of er mensen ervaring hebben met skiles (groepsles) voor tieners in Auffach.

@Mirjam_Veen
Wij zijn dan ook in Auffach, maar onze kinderen zijn 8 en 9. Ik kan me niet meer herinneren of ik ook 10er groepen heb gezien vorig jaar. Toen waren we er ook.

Ik zou even een mailtje sturen naar de skischool: skischule.wildschoenau@tirol.com. Kun je volgens mij ook in het Nederlands doen. Ze hebben genoeg Nederlands personeel rondlopen.

Er zijn denk ik ook veel mensen die zich pas bij aankomst aanmelden. Dus misschien kunnen ze het nu nog niet zeggen.
Dikke kans dat ze een tienergroep maken als er genoeg animo is.

Plaats een reactie