Leukste plaatsje in de Wilder Kaiser?

Dit onderwerp gaat over de bestemming SkiWelt Wilder Kaiser - Brixental

Hallo Allemaal,

Wij (4 vrienden) zijn waarschijnlijk van plan om in januari naar de Wilder Kaiser te gaan. Welk dorpje is dan aan te raden?
Wij gaan absoluut voor het skiën (van 9 tot uur of 3) maar houden zeker ook van gezellige en afwisselende apres-ski en lekker uit eten.
Welk dorp zouden jullie ons aanraden en waarom?
Suggesties voor accomodaties zijn uiteraard ook welkom!

Alvast bedankt voor de reacties!

Gezien wens m.b.t. aprésski wordt dat dan Westendorf, met op flinke afstand gevolgd door Brixen en Ellmau. Afwisseling kan ik je niet helemaal garanderen, zoals algemeen bekend is Westendorf nogal ‘Hollands’. Helemaal niets mis mee, maar omdat je zo nadrukkelijk om afwisseling vraagt, zet ik het maar eventjes neer. Anders moet je Kirchberg (via Ki-West verbonden met Wilder Kaiser) serieus overwegen.

Over de opmerking absoluut skieen en vervolgens 3 uur stoppen, laat ik anderen wel op reageren ;-)

Söll! Vanuit dit dorp kan je heerlijke skitochten maken naar Westendorf, ellmau, going enz. Voor de apres ski moet je zijn in de hexenalm of de Moonlightbar

Vorig jaar kerst in Söll geweest. Moonlight bar was gezellig (aprs ski) en de Irish pub was ook oke maar niet echt apres ski. Veel Engelsen in Söll. Prima uitalbasis voor mooie skitochten, ligt centraal.
We zijn ook naar Westendorf geskied en daar ge-apres skied en taxi terug genomen. Westendorf ligt meer geisoleerd en gezien de mensen die we daar tegen kwamen tijdens de apres ski waren we blij dat we in Söll zaten! Meiden allemaal opgemaakt en in (te) nette jurkjes… Misschien wel wat jullie leuk vinden?

Plaats een reactie