Skieen in soll eind december

Dit onderwerp gaat over de bestemming SkiWelt Wilder Kaiser - Brixental

Hallo,

Ik ga eind december met mijn zoon naar soll om heer lijk een weekje te skieen.
Nou was ik benieuwd naar mensen die al vaker in die periode zijn geweest en hun ervaringen.
Zelf zitten we in hotel fusch, mischien dat mensen daar al zijn geweest en hun mening over het hotel willen geven.
Alle info is welkom zodat we alvast lekker in de wintersport stemming komen.

Met vriendelijke groet,
Dennis.

Hoi Dennis,

Tja… het is gewoon heerlijk in Skiwelt en eind december al genoeg meegemaakt daar… Skien met weinig sneeuw en groene weides een paar jaar geleden maar natuurlijk ook verbluffende sneeuw met koud weer! Wat ik wel ideaal vind is dat ondanks de lange ligging toch een groot aantal fijne en goede afdalingen zijn…

Ik moet zeggen wij zitten altijd in Westendorf en dan kan je op de zwarte piste op de Hohe Salve kijken en af en toe met erg warm weer ziet deze er bruin / geel uit. Maar het is wel leuk zwarte piste om deze te nemen…

Voor de rest vind ik het leuke aan Söll het avond skien wat er te doen is (tevens ook nachtrodelen)

Hotel Fusch ken ik persoonlijk en kan er weinig informatie over kwijt.

Veel plezier!!

Tim

Hoi, wij zijn er dan ook… vuurwerk top in Soll.
Wij gaan nu voor het 4e jaar achtereen met kerst-jaarwisseling naar skiwelt, wij zitten nu niet in Soll, maar in Ellmau… wij hebben altijd prima kunnen skien, 2 keer niet of nauwelijks sneeuw gehad in het dal, maar op de piste geen klagen.
Kijk maar in het archief, daar is veel te vinden over skiwelt in december!

Plaats een reactie