Solden/kitzsteinhorn/les2alpes?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sölden - Ötztal Arena

Ik heb even een klein vraagje, ondanks dat ik weet dat hier al een aantal topics over bestaan: (dit topic mag dan ook weer snel verwijderd worden) Ik heb nu ongeveer 2 weken ervaring, voor mijn gevoel gaat het prima op de blauwe/rode pistes, en zit te twijfelen tussen een aantal gebieden: Solden, Kaprun/zell am see en les2alpes en omgeving. Nu wil ik regelen dat ik in de week van 6 jan 2014 tot 13 jan kan: Wie kan mij de gouden tip geven welk gebied ik zou moeten nemen? Er zijn zo verschrikkelijk veel mogelijkheden, ik weet gewoon niet welke ik moet kiezen…! (Ik ski gewoon het liefst op mooie, brede pistes, apres-ski is niet heel belangrijk, budget per week ongeveer 800-1000 euri’s.)

Vorige week Solden geweest. 2 hele brede blauwe gletsjers…Afdaling Gaislach is rood maar prima te doen. Dit was mijn 4de week en ben nergens in de problemen gekomen! Ok ik had als enige dat de piste’s perfect qua kwaliteit waren maar het zicht sommige dagen erg slecht door sneeuwval/mist

Voor je budget kan je in alledrie de gebieden prima een weekje vertoeven! L2A is echt super skiën en in januari ook erg sneeuwzeker. Kaprun/Zell am See was ik zelf niet zo van gecharmeerd, wellicht omdat er toen ik er was niet veel sneeuw lag.

V.w.b. Sölden… daar ben ik te bevooroordeeld over maar in de 2e week van januari is het én sneeuwzeker én je hebt de pistes vrijwel voor jezelf zonder wachttijden bij de liften. Hier kan je voor je budget een week onderkomen, 6 dagen skipas, 2 dagen privé skiles en je materiaal hebben.

Skiën. What else.

Heel erg bedankt voor de reacties :) Kaprun/zell am see is voor mij sowieso afgevallen, dus nu de keuze tussen L2A en Solden. Denk dat Solden voor mij nu het beste is, eens even gaan kijken wat er mogelijk is! Bedankt! :)

Plaats een reactie