Appartement Solden

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sölden

Goedemorgen,

Ik ben op zoek naar een appartement in Solden voor 4 nachten (liefst van Donderdag t/m Maandag voor 4 personen. Zelf heb ik al meing adres gemaild maar krijg het niet voor elkaar. Misschien hebben jullie een adresje?

Heb je specifieke data? Dat zoekt wat makkelijker. Want welk adresje ook gesuggereerd wordt, het is voor degene die de suggestie doet wel handig om even te checken of het beschikbaar is. Anders kan je de suggestie net zo goed niet doen.

Bijvoorbeeld van 29-1 t/m 2-2-2015 of 12-2 t/m 16-2-2015

Dat komt omdat je einddatum op een zondag ligt en vrijwel alles gaat van zaterdag tot zaterdag, Je kan wel iets voor een paar nachten tot zaterdag boeken en dan de laatste nacht b.v. in Längenfeld een kamer met ontbijt nemen.

Skiën. What else.

Vorig jaar heb ik exact hetzelfde geprobeerd om wat te vinden voor 5 personen in Sölden van woensdag t/m zondag in de eerste helft van maart 2014. Zoals @JohnZillertal aangeeft is dit heel lastig. Uiteindelijk hebben wij een mooie accommodatie gevonden in Längenfeld dichtbij de skibushalte en het centrum van Längenfeld, hier was keuze genoeg qua accomodaties, nadeel is dat je stukje met de skibus moet (of eigen vervoer).

Er zijn gewoon teveel Duitse reisorganisaties die alle nog beschikbare kamers boeken in de weekenden die nog vrij zijn. Ik krijg vanuit NL en BE echt enorm veel aanvragen voor een shortski van bv donderdag tot maandag maar kan daar niks mee omdat alles óf van zaterdag tot zaterdag geboekt is öf het al gereserveerd is door touroperators.

Skiën. What else.

@BartR Mag ik vragen in welke accommodatie jullie zijn geweest?

Als je op booking.com kijkt krijg je toch echt nog wel wat resultaten te zien. Sommige zijn wel prijzig maar in Langeveld is het nog wel goed te doen. En ik zie een resultaat in Solden zelf. In het Soelden lounge. Een appartement met twee slaapkamers.

@Ricci Wij zaten in Appartementhaus Christophorus en hadden geboekt via Booking.com.

ik zit met hetzelfde probleem, mijn eerste keuze voor een shortski van woe 28/01 tem zon 01/02 was Solden, maar ofwel betaal je je echt blauw, ofwel zit je buiten Solden zelf.

Ben nu ook aan het twijfelen om ofwel de laatste nacht zoals Johnzillertal zegt buiten Solden te boeken (bv Langenfeld) ofwel een ander skigebied te kiezen. In andere grotere gebieden zoals Saalbach, St Anton,… is het ook moeilijk om voor die data iets te vinden, maar kleinere en vooral minder bekende gebieden zoals Montafon gaat wel voor een schappelijke prijs en in het centrum (en is nog eens een pak makkelijker en sneller om naartoe te rijden)

@Ricci Via booking.com en dan in Längenfeld kijken. Dat hebben wij afgelopen jaar ook gedaan. Wij zaten in Längenfeld/Au. Het was wel dik een half uur met de bus. Maar we zaten er voor een prikkie. We waren ook extreem laat met boeken. We waren met 7 personen. We zijn van vrijdag t/m dinsdag geweest. We zaten in app. Honzarhof. Het was een boerderij met 3 of 4 appartementen

Bij twijfel....Doen!!

Waarom willen we allemaal zo graag naar Sölden dan? Ik weet nog dat ik met m’n klasje gewoon 20 minuten stond te wachten bij de sleepliften op Innerwald. Om maar niet te spreken van de Langegglift… Een berg is een berg en sneeuw is sneeuw.

Skiën. What else.

Ga lekker skiën in Sankt Anton pension nemen in Pettneu bovendien veel dichterbij dus meer skiuren.

Gerrit

@denis

Ik heb het zelfde gehad in die dagen, via Sunweb nu 4 dagen naar haus Tyrol in Gerlos, was p.p iets van 340 euro kwijt incl 4 dagen skipas…

Plaats een reactie