skischool in Sölden

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sölden - Ötztal Arena

Beste allen,

Wie weet welke skischool het leukst en meest geschikt is voor kinderen ( leeftijd tm 10 jaar) in Solden.
Yellow power is vrij duur maar kleine klasjes max 8 kids, skischule solden is een stuk goedkoper maar grotere klasjes 10-12 kids… heeft iemand wellicht ervaringen met 1 van beide scholen? Ik hoor het heel graag aangezien wij morgen vertrekken… ;-) alvast hartelijk dank!!

*bericht bewerkt door moderator op 19 feb 2015 12:46: In goed subforum geplaatst

Beste BX0057,

Wij vertrekken morgen ook richting Solden en stonden voor dezelfde vraag. Geleerd hebbende van de eerdere lesjaren (overigens niet in de gebied) gaan wij ervoor kiezen om onze 8-jarige zoon bij Yellow Power te laten lessen. Het feit dat er kleinere klasjes zijn heeft direct impact op de tijd dat je kind echt les krijgt. Hoe meer kids hoe meer tijd ze stilstaan.

Wie weet zien we jullie daar.

Veel plezier in ieder geval.

Groeten
Ferry

Ben net terug uit Solden.

Zag er heel veel kinderen met een blauw MGM vestje aan. misschien daar eens naar zoeken

inderdaad Ferry wij zijn ook eerder naar andere (kleinere) gebieden geweest maar denk dat kleinere klassen toch prettiger zijn… ook al is het echt een stuk duurder…

bedankt voor je bericht en vast een fijne vakantie!

Het is denk ik M&G en dat is gewoon een sponsor hesje van een investment group dat gebruikt wordt door skischule Solden-Hochsolden

Beste allen,

Wie weet welke skischool het leukst en meest geschikt is voor kinderen ( leeftijd tm 10 jaar) in Solden.
Yellow power is vrij duur maar kleine klasjes max 8 kids, skischule solden is een stuk goedkoper maar grotere klasjes 10-12 kids… heeft iemand wellicht ervaringen met 1 van beide scholen? Ik hoor het heel graag aangezien wij morgen vertrekken… ;-) alvast hartelijk dank!!

BX0057 op 19 feb 2015 12:46

Die 8 kinderen houden ze zich zeker niet altijd aan! In de vakantie houden ze doorgaans 10 als maximum aan, en de meeste klasjes hebben er ook wel 9 of 10.

❄️

Plaats een reactie