kampioenschappen Soelden eurosport

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sölden - Ötztal Arena

aangekondigd in de TV-gidsen as weekend,
skikampioenschappen in Soelden.
Dat moet dan wel op een gletscher zijn, zo vroeg in het seizoen.

eurosport en ook op duise zenders

@ Cees: Niet bekend hiermee? Is de opening van het World Cup FIS seizoen. Al sinds jaren vanaf de Rettenbach gletsjer in Sölden. Veel plezier met kijken :)

@martijnski, nee ben ik inderdaad niet bekend mee, zelfs ook nooit deze of zo’n wedstrijd life bijgewoond, lijkt me wel leuk, wat ik er van zie op Tv, om mee te maken
het enige wat ik wel life ken is skispringen in Winterberg

niet zelf springen hoor, maar ernaar kijken

@ Cees: Skispringen (FIS, van tv) is in Willingen :) Ben daar ooit eens bijgeweest (1997), als je tijd hebt is het absoluut een aanrader om eens live bij te wonen. Regel wel snel je entreetickets, het is erg populair.

Ze hebben perfecte condities op de rettenbachgletscher dit weekend met de eerste wedstrijden naar een mooi nieuw pakje sneeuw zeg…

De opening op de Rettenbachgletsjer!!
Dat je die niet kan kennen… :D
Doet je direct in een winterse stemming komen, alleen jammer dat je dan opnieuw moet wachten tot begin december voor de volgende wedstrijd, want in november is er niets dacht ik, tenzij het is veranderd?

@ Niels:

http://www.fis-ski.com/uk/disciplines/alpineskiing/fiscalend…

Er zitten dit seizoen maar een paar weken tussen gelukkig :) Hier kun je verder ook nog de kalenders van de overige op tv uitgezonden wintersporten bekijken.

@ Martijnski

Ah, da’s een goeie zet vd fis :)

deze wedstrijden worden meestal op het ZDF uitgezonden. Vooral de voorbeschouwing is erg leuk, vooral als het de afdaling is. Gaat er een oud-skier met de camera de wedstrijdpiste af (Markus Wasmeier)

Was er niet afgelopen weekend al een opening in Landgraaf van de FIS? Of betrof dat alleen snowboarden?

Volgens mij alleen snowboarden…

Heb dit jaar een FIS rueze slalom dames live gezien in Flachau en eerlijk gezegd is het beter op tele. De sfeer dat is natuurlijk iets anders hé daarvoor moet je dan toch live gaan kijken.

RoCo

Het toppunt vind ik zijn de Hahnenkamm Rennen, wat een sfeer, wat een ongelovelijke gekte daar! Echt super gaaf…

Voor de liefhebbers, om 12u45 zendt Eurosport 2 in Vlaanderen de hoogtepunten uit van de zonovergoten voormiddag runs in Solden. Later op de dag om 14u45 gaat de show verder op Eurosport 1. Enjoy!

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

Eurosport nl om 22.30 ook kunstschaatsen en dld ard om 12.30 ook skien

Plaats een reactie