December 2011

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sölden

We gaan met vrienden een dagen naar Solden van 16 tot 19 december 2011.
Kan iemand mij vertellen of er wat te "doen" is dan. Qua skieen en apresskien.

Ja hoor, gebied is dan al volop in gebruik.

Ga er maar vanuit dat er voldoende vertier is…

Maarruh, is dat niet iets wat je uitzoekt voordat je boekt?! ;)

Sölden is dan zeker en vast al geopend, dus qua skipistes zit je zeker goed. Normaal is in die weken het hele gebied open, inclusief de dalafdaling.

Voor vertier ben je in Sölden ook aan het juiste adres, het zal misschien over het algemeen een kalme week zijn, maar de bars zullen gegarandeerd wel vol zitten. Veel plezier!

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

Ik ben een leek op wintersport gebied, en ga voornamelijk ook mee voor de drank en gezelligheid haha. En misschien een dag of twee de piste op.

ben da in april geweest ,sneeuw was da nog zeer goed,mooie pistes en big3 is mooie tocht,apres ski was kort,na 20u nog weinig volk in de bars,was wel eind seizoen…tip voor hotel is haus heiners aan de voet van de hoofdlift,

@Barry

Er is genoeg te doen, zowel qua skien als qua apres-ski.
Skien: Hele gebied zal wel open zijn. Leuk om te doen is de Big 3 rally waarbij je de drie bergen van 3k+ in 1 dag doet. Is gemakkelijk te doen en niveau van de pistes is laag maar het s wel een leuke tocht. Voor de uitdagender pistes moet je voornamelijk naar het Gaislachkogel deel van het Gebied. Op de gletcher kun je daarnaast de worldcup afdaling.

Qua apres ski is het natuurlijk afhankelijk van smaak maar ik zou zeggen probeer de Almrausch en de Mogul eens.

to ski or not to ski, thats no question

Plaats een reactie