après-ski in Hochsölden

Dit onderwerp gaat over de bestemming Hochsölden

Goedemorgen allemaal,

Weet iemand een leuke Après-ski in Hoch Solden. We zitten daar in een hotel, dus een Après-ski in hochsolden zal dan ook leuk zijn. De Après-ski in Solden ken ik dus ik zoek echt iets in Hoch Solden.

Dank voor jullie antwoord. Groet Daphne

Ik weet geen namen maar in hochsolden zit één apres ski hut die bij een hotel hoort. En tussen de giggijoch middenstation en hochsolden kom je zo’n grote Schirmbar tegen aan de piste. Daar was het toen ik er was elke dag erg druk met muziek, drank en gezelligheid. Alleen van daar moest je geloof ik wel nog een stuk skiën.

Maar in Hochsolden was toen geen apres ski verder. 2008-2009 was ik er dus misschien is er inmiddels iets veranderd…

🏂

Volgens mij is Hochsolden een verzameling hotels zonder noemenswaardige apres-ski. Daarvoor zul je echt in het dal moeten zijn

En tussen de giggijoch middenstation en hochsolden kom je zo’n grote Schirmbar tegen aan de piste. Daar was het toen ik er was elke dag erg druk met muziek, drank en gezelligheid. Alleen van daar moest je geloof ik wel nog een stuk skiën.

Dat is onder Hochsölden. Zolang de stoeltjeslift nog draait, kun je daarna nog terug naar boven, maar anders moet je een stuk terug omhoog lopen naar Hochsölden.

Annoying skiers since 2003

En tussen de giggijoch middenstation en hochsolden kom je zo’n grote Schirmbar tegen aan de piste. Daar was het toen ik er was elke dag erg druk met muziek, drank en gezelligheid. Alleen van daar moest je geloof ik wel nog een stuk skiën.

Dat is onder Hochsölden. Zolang de stoeltjeslift nog draait, kun je daarna nog terug naar boven, maar anders moet je een stuk terug omhoog lopen naar Hochsölden.

sterko op 7 dec 2017 23:47

haha ok. Het is al bijna 10 jaar geleden dat ik er was… Op zich wel goed een stukje lopen na de après ski😉

🏂

Plaats een reactie