Ski pas geldigheid

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sölden - Ötztal Arena

Goedemiddag,

Vrijdag vertrek ik richting Solden en had een vraag mbt de ski pas. Hoe werkt de geldigheid van de skipas? Als ik een ski pas haal voor 1 dag, geldt die dan alleen voor die vrijdag of 24 uur na het eerst inchecken/gebruik van ski pas?

We vertrekken woensdag ook weer in de middag en als die 24 uur geldt, kan ik een dag minder ski pas halen ;)

Alvast bedankt,

Gr Wouter

Per dag (op datum).

Op datum, maar ik weet van een 6 daagse pas dat hij de dag ervoor vanaf 3 uur middags al gebruikt kan worden. Of dat met een dagpas ook zo is weet ik niet

Op datum, maar ik weet van een 6 daagse pas dat hij de dag ervoor vanaf 3 uur middags al gebruikt kan worden. Of dat met een dagpas ook zo is weet ik niet

ruudsan op 20 dec 2017 13:53

Ben je daar zeker van? En is dit in elk skigebied het geval?
Ik zou niet graag laatste dag aan de lift staan en de toegang geweigerd worden .

Samenvattend: op vrijdag kun je vanaf drie uur een rondje skiën met een pas die op zaterdag ingaat.
De pas moet tot en met woensdag geldend zijn, anders kom je woensdagochtend de lift niet in.

Dus met een skipas van zondag tem zaterdag kan je dus bij aankomst op de eerste zaterdag na 15h nog ff de lift in?

Dus met een skipas van zondag tem zaterdag kan je dus bij aankomst op de eerste zaterdag na 15h nog ff de lift in?

jessedeconinck op 20 dec 2017 14:26

Yep, in Solden wel. Andere gebieden kunnen andere voorwaarden hebben.

Dank voor alle reacties. We gaan van vrijdag tot en met woensdag, zou dus moeten kunnen. Even afwachten hoe laat we precies aankomen :)

Plaats een reactie