skibus solden - obergurgl?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sölden

Hallo
Wie weet of er een (ski)bus rijdt tussen Solden en Obergurgl?
Ik verblijf in Huben, maar ga er vanuit dat je vanuit daar sowieso eerst met de bus naar Solden moet?
Alvast bedankt!

Er rijdt sowieso een bus door het hele dal.

Let erop dat Sölden en Obergurgl geen gezamelijke skipas hebben.

Obergurgl is mooier en rustiger, echter ook wat kleiner.

Hi RR,

Klopt het niet dat je met de solden (week)ski pas 1 dag terecht kan bij Obergurgl. En dat je voor 10 euro xtra vaker naar Obergurgl mag. Dit gebied valt immers wel onder de Sölden - Ötztal Arena.

Ik weet het niet uit ervaring. Maar dacht dat ik het zo had gelezen.

gr

@Gerty: Wanneer ga je?
@Nieles: Je kan met pasen een gemeenschappelijke skipas kopen met een lichte meerprijs op de al dure skipas. De rest van het seizoen kan dit niet.

Er is in de winter een skibus naar Obergurgl. Je moet de Otztal Ski Bus nemen, die gaat van Haimig tot Obergurgl. Behalve op zaterdag is deze busdienst volledig gratis als je gaat skien.

Bij aankoop van je skipas kan je opteren om 1 dag te gaan skien in Obergurgl. Je betaalt hiervoor 10 euro extra, maar je mag de dag opnemen wanneer je wil binnen de geldigheid van je skipas.

Info over de busdiensten en stopplaatsen vind je op
http://www.soelden.com/main/EN/SD/WI/Skigebiet/Skipaesse/Ski…

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

Ik ga 3 t/m 10 maart

er is zeker een skibus tot obergurgl.
die passeert las solden.
je moet er wel rekening mee houden dat je lang op die bus gaat zitten want het is een eindje rijden.
als je zelf met de auto bent, kan je gerust zelf rijden. er is genoeg parking aan de skiliften.

Plaats een reactie