taxi Innsbruck / Solden delen

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sölden - Ötztal Arena

Hallo,

Wie gaat er ook 19 januari ( vlucht Rotterdam 12.20 uur, aankomst 13.45 uur) naar Solden en wil v.a. Innsbruck een taxi busje delen? Wij zijn met 3 personen, er kunnen er dus 5 bij! Onze terugvlucht is maandag 23 januari om 9.20, met aankomst 10.50 uur in Rotterdam. Kun je alleen de heen of terugreis, hebben we wellicht ook iets aan elkaar. Laat maar even weten, we horen graag!!

Hallo Saar,

Wij gaan 22 maart naar Solden en ik ben ook aan het uitzoeken hoe we het beste van Innsbruck in Solden kunnen komen. Hoe is de transfer bij jou gegaan en heb je nog tips? Alvast bedankt! groeten, Richard

Hi Richard,

Wij hadden bij Suntransfers.com geboekt. Betaalden 133 euro enkele reis. Binnen het uur stonden wij in Solden.
Prima gelopen. Ruime luxe Mercedes (G?. Hij stond keurig op Innsbruck te wachten. Terug was onze ophaaltijd 5.55 uur. Klokslag 5.55 uur reed hij voor.
Super dus!

Veel plezier
groetjes Saar

Nog een verzoek/aanbod: Wij komen Vrijdag 24 Feb om 14.20 met LH1270 in Innsbruck aan. Iemand die dan ook naar Solden moet?
Zo ja, laat snel weten, dan kunnen we taxi delen.

Wij (3 personen) gaan op donderdag 15 maart naar Solden; aankomst 08.40 uur op Innsbruck; retourvlucht op zondag 18 maart om 17.00 uur. Iemand die dan ook naar Solden gaat en een taxi wil delen?

1 maart 9.00 2013 samen naar solden vanuit innsbruck?
en 5 maart om 13 uur terug?
wij zijn met zijn tweeen.
Joan

Hallo,

Wie gaat er zondag 23 maart naar Solden en wil een taxi delen? Aankomst in Insbruck is uur. Ik ben van plan vrijdag 28 maart rond 15 uur weer terug te vliegen. Ik ben alleen of met zijn tweeen. De anderen willen met de auto, maar vliegen lijkt mij ideaal!
Ik lees het graag!
groetjes, marscha

oeps, zie dat het tijdstip mist. Maar aankomst Insbruck is uur op 23 maart 2014.

Ik ben van plan vrijdag 28 maart rond 15 uur weer terug te vliegen. Ik ben alleen of met zijn tweeen. De anderen willen met de auto, maar vliegen lijkt mij ideaal!
Ik lees het graag!

groetjes, marscha

Hello.

bezoek onze website. Wij hebben de beste prijs. http://www.holiday-taxi.at

Groeten uit innsbruck

null

www.holiday-taxi.at

Dit riekt naar spam…

Hallo,
wie wil een taxi delen? Wij landen vrijdag 21 maart om 13.45 uur in Innsbruck en willen naar Sölden.
we vliegen woensdag 26 maart om 16.25 uur terug naar Schiphol.
Wij zijn met 2 personen.
Wie zit er bij ons in het vliegtuig en wil een taxi delen?

Wie wil met mij een taxi delen op 27 februari richting Sölden ? Ik land om 08.35 op Innsbruck ? Hoor graag jullie reacties !!

Plaats een reactie