ski verhuur

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sölden

Hi peepz,

Ik heb 2 vragen weet iemand waar je voor een mooie prijs skis kunt huren? En de skipassen waar kun je die ophalen? wij hebben alleen gasthaus dus moeten de passen nog kopen.

Thnx!;)

Skipas kan je kopen bij de kassa. Die zijn in ieder geval bij het dalstation van zowel de Giggijochbahn als de Gaislachkoglbahn. Skihuur kan in elke shop in Sölden, maar welke het voordeligst is weet ik zo niet.

In solden zou ik Sport Brugger overslaan, erg vervelende opdringerige verkopers. De intersport onder aan de Giggijoch heb ik goede ervaring mee. Prijzen zullen idd niet veel schelen.

Clever & Sporty en Hervis hebben iets scherpere prijzen.

Clever & Sporty en Hervis hebben iets scherpere prijzen.

Bennie op 22 jan 2019 09:25

Clever & Sporty heb ik ook gehuurd vorig jaar, was prima - moesten wel even wachten omdat we er op drukke momenten kwamen.

*bericht bewerkt door Acetate op 22 jan 2019 10:25

Sport 2000 Riml zit naast de Gigijochbahn .Ook als je depot neemt je skiet als ware zo naar binnen.

Intersport onder aan de Giggijoch lift is OK, maar wel redelijk chaotisch omdat je elke ochtend zelf je skies en schoenen moet gaan zoeken (in tegenstelling tot bvb Serfaus waar een mannetje dit voor je doet) - en dit durft nog al eens misgaan als er iemand voor jou je skies heeft verplaatst (alhoewel je in principe dus een vaste plaats hebt).

Sports4you of Riml, beide zijn goed.

Bovendien, ik herinner me dat ik voor mijn vrouw en de kinderen skilessen heb geboekt (6 dagen) en dat de huur van het materiaal daarin inbegrepen was: je kon de voucher inruilen bij elke skiverhuurder, dus ik denk niet dat er veel verschil zal zijn in prijs.

Ik heb goede ervaringen met Riml Sport (Check In) bij het dalstation Giggijoch. Bij de parkeergarage. Prima ski’s en als je ze vooruit huurt via interet dan is de prijs heel redelijk. Ze bieden ook de mogelijkheid van een depot in hun shop in het bergstation van de Giggijoch. Ideaal wat mij betreft. Of je moet gek zijn op dalafdalingen, dan is het natuurlijk niks ;-)

Wow bedankt voor de reacties, thnx!:) ik ben hier vorig jaar al geweest maar toen zaten we inderdaad vlakbij giggijoch nu zitten we vlakbij de gaislachkogl. Vorig jaar hadden wij onze ski’s daarbij dat depot neergezet kon je kluisjes huren weet iemand of dat bij de gaislachkogl ook is? Thnx!:)

Plaats een reactie