camera verloren

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sölden - Ötztal Arena

Beste Soldengangers,
We zijn gisteren teruggekomen van een fantastische week skie-en. Helaas kunnen we niet meer terugkijken naar de eerste meters op de ski’s van onze zoontjes en alle andere leuke/ mooie momenten, want onze camera is vanuit de welbekende Mogul meegenomen. De camera vinden we niet zo’n probleem, maar de foto’s + filmpjes zouden we ontzettend graag terug willen hebben.
Heeft iemand van jullie de camera wellicht meegenomen?! Neem dan ajb contact met ons op.
Alvast heeeeeeel erg bedankt.
Grt
Cindy
een mama die graag de foto’s + filmpjes van d’r kinderen terug heeft

Hi Cindy,

Vervelend dat je je camera kwijt bent geraakt.

Heb je eraan gedacht om bij het dalstation te melden dat je je camera kwijt bent?

Er zal vast een gevonden voorwerpen bak zijn.

Hoewel ik denk niemand zich zal melden, hoop ik op het beste voor je!:)

Misschien een reden om nog eens te gaan?;)

DON'T BLINK BECAUSE HISTORY IS WRITTEN IN AN INSTANT

Ai ai, I hate to tell maar in de Mogul zit een gigantisch gemengd publiek. Hopelijk komt alles netjes terecht… Ik zou het alleszins ook proberen te melden aan Mogul zelf, heel vaak ligt er daar na een middag apres-ski een heleboel op de grond. Good luck!

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

Hi Cindy, Vervelend dat je je camera kwijt bent geraakt. Heb je eraan gedacht om bij het dalstation te melden dat je je camera kwijt bent? Er zal vast een gevonden voorwerpen bak zijn. Hoewel ik denk niemand zich zal melden, hoop ik op het beste voor je!:) Misschien een reden om nog eens te gaan?;)

Arends op 15 jan. 2012 20:27

Hoi,
We hebben iid al geinformeerd bij de Mogul zelf en bij het gemeentehuis, maar helaas.
En een volgende keer gaan we wellicht weer,maar de eerste ervaringen op de ski’s missen we dan op de gevoelige plaat. Aan het einde van de week gingen ze beide de piste op en kwam papa ze tegen.

Ai ai, I hate to tell maar in de Mogul zit een gigantisch gemengd publiek. Hopelijk komt alles netjes terecht… Ik zou het alleszins ook proberen te melden aan Mogul zelf, heel vaak ligt er daar na een middag apres-ski een heleboel op de grond. Good luck!

Kristof op 15 jan. 2012 21:32

Hey, we komen zelf ook altijd in de Mogul en zijn daar zelfs zo ingeburgerd dat er elke middag 3 tafels voor ons gereserveerd zijn… Het personeel heeft dan ook echt goed gezocht, maar helaas was de camera er niet meer :-(
We hopen erop dat iemand de camera in een apres ski bui heeft meegenomen en later bekijkt wat erop staat en bij het zien van de foto’s en filmpjes denkt; Shit dit moet terug naar de eigenaar.
Bedankt voor je reactie!

Plaats een reactie