Appartement Leni Sölden

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sölden - Ötztal Arena

Iemand hier ervaringen met appartement Leni (unterwaldstraBe)?
Wij zoeken nog een locatie vanaf 18 maart, en dit is een optie waar ik nieuwsgierig naar ben… Ben benieuwd naar ligging en kwaliteit appartement.

Ja zijn hier 2x geweest, in de 10-persoons app. Prima prijs-kwaliteit, al moet je geluk hebben met je appartement (sommige kamers hebben geen ramen aangezien het tegen een helling ligt, met name de appartementen op de onderste etage). Ligging is top, aan de pist en naast de beste apres-ki van Solden (Philipp).

Als ik weer naar Solden ga, ga ik zeker weer naar Leni.

Ok Thanx Seeq,

Kun je vanuit Leni rechtstreeks naar de Gaisloch gondel skiën en kun je te voet vanuit Leni naar de Shuttle?

Hallo,
Ja vanuit Haus Leni kun je t laatste stuk van de piste (de 7 geloof ik, laatste stuk is niet t beste stuk) naar beneden skieen (looppad volgen tot aan de piste en daar de ski’s aandoen) welke bij de gondel uitkomt. De shuttle ligt op loopafstand (100 meter), evenals de Philipp bar. Wij waren er vorig jaar ook halverwege maart, de piste werd wel snel slechter aan t einde van de dag (waterballet) maar toen lag er dan ook veel minder sneeuw als nu.
Pluspunt is ook de broodjesservice (elke morgen verse broodjes).

Laatste vraag:
Hoe zit het met de parkeergelegenheid bij Leni? Waar kun je parkeren?

voor t huis aan de dalzijde (oppassen voor vallende ijsspegels) of anders aan de andere kant van de weg (richting dal) of aan de straat. Soms komen er ook dagjesmensen die de auto aan de straat zetten vlak bij Leni en dan naar de piste lopen, maar er is over t algemeen plek zat.

Zit er bij Leni ook een skischool in de buurt? Welke skischool staat goed bekend in Sölden?

yellow power, skischule-soelden

Toevallig zitten wij ook nie week in Leni…

Ik heb ook een paar vragen. Wij willen een week later naar solden en kijken ook naar dit appartement. Klopt t dat er skiles naast t appartement wordt gegeven voor de kleintjes? en heeft iemand ervaring met de lessen voor kinderen? Is het in het Nederlands? En zijn er uberhaupt nog veel kinderen die in deze tijd gaan skien? Wij hebben een 4 jarige bij ons en het is wel leuk als ze met een groepje les kan krijgen.

Gr. Karen

Plaats een reactie