beginners in solden

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sölden - Ötztal Arena

Dit is het vierde jaar dat ik ga skieen. Echt goed kan ik het niet, maar ik heb er wel heel veel plezier in. Dit jaar ga ik een aantal ski-lessen van te voren nemen (10 lessen). We gaan in de kerstvakantie twee weken naar Solden.
Mijn vraag is of je in dit gebied, we zitten op de camping vlak bij de Gaislachkoglbaan, een beetje uit de voeten kan als gemiddelde skieer. Ik ben niet echt een waaghals, plezier is voor mij belangrijker dan snelheid.

Sölden is een prachtig gebied maar niet extreem lastig. Met de ervaring die je nu hebt moet het zeker mogelijk zijn om veel plezier te beleven in Sölden. Wanneer het toch blijkt dat het niet gaat kan je altijd de gigijochbaan nemen, langs deze kant van het gebied zijn de pistes minder stijl.

Als je op Camping Sölden zit ben je vlak bij de Gaislachkoghl lift , vandaar uit kunt ge ma

tweede keer goeie keer . Als je op camping Sölden zit zit je vlak bij de Gaislachkogllift , van daaruit kunt ge gemakkelijk richting Giggijoch waar toch vrij gemakkelijke pistes liggen , maar ge kunt ook gemakkelijk van daaruit naar de gletsjers , en daar hebt ge ook zeer mooie brede blauwe pistes ; u zult zich dit gebied zeker niet beklagen. Jammer dat ge niet wat vroeger gaat ; ik ben daar trouwens ook op Camping Sölden met de camper van 6 tot 15 december ; ik ga jaarlijks twee keer naar Sölden , en ik blijf het een tof gebied vinden .

Plaats een reactie