Gletsjer Oostenrijk

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sölden - Ötztal Arena

Hallo,

Dit weekend de mogelijkheid om 3 dagen te skieen. De voorkeur gaat uit naar Oostenrijk.
Wij zaten zelf te denken aan Solden. Wat zouden jullie doen?

We zijn namelijk nog nooit zo vroeg in het seizoen gaan skieen.

Groetjes.

Lijkt me een goed plan. De condities zijn super momenteel.

Afgelopen nacht is er een flink pak sneeuw gevallen hier… Goed plan dus!

Skiën. What else.

Ik ga ook aankomend weekend naar Solden.
De condities zijn perfect op dit moment (groot stuk bovengebied is open).
In het dorp is het ook al gezellig druk ivm de vele testreizen die er zijn.

DOEN !

kijk eens op weeweeweepuntboerteunpuntcom :)

De Giggijoch gondel is open, dan kan je zonder de auto te gebruiken op de gletscher komen.

Skiën. What else.

Op dit moment zou ik zelf ook voor Solden kiezen, aangezien de Golden Gate naar de gletsjer open is. Mocht dat niet zo zijn (te weinig sneeuw), dan zou ik voor het Pitztal of Stubai gaan.

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

wij zijn op dit moment in stubaier en de pistes zijn top hier

he-ho lets go

Bedankt voor de reacties! @ John: Rijden er ook al skibussen door Sölden?

Goed plan hoor, je kunt er al goed skiën hoorde ik!

Zeker even hier gaan eten.
Echt ons vaste stekkie en bereikbaar via een hele lange blauwe piste (die voor de gevorderde skiër ff lekker uitrusten is ;))

http://www.huehnersteign.at/cms/front_content.php

We hebben inmiddels geboekt! As donderdag avond vertrekken en dan vrijdag, zaterdag, zondag skieen!

Wij gaan ook dit weekend naar Solden. Op facebook heeft iemand op 2 november gereageerd dat de gletsjeralpexpress dicht zou gaan vanaf deze week. Op soelden.com staat dat hij open is? Hij is toch gewoon in bedrijf? En zal dat dit weekend ook blijven toch?

Ja normaal gezien blijft ie wel open hoor, ze zijn zelfs al volle bak met de sneeuwkanonnen aan het spuiten voor de dalafdaling. Zondag wordt er weer een bak sneeuw verwacht dus ik zou me weinig zorgen maken. Wel alles goed blijven volgen op de site van Soelden.

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

Ik kom net van de gletscher en de Giggijoch vandaan, super pistes en vrijwel geen skiërs! De Golden Gate to the Glacier, zoals de verbinding tussen de Giggijoch en de gletschers genoemd wordt, blijft gewoon open tot het einde van het seizoen. Veel plezier komend weekend al zal het dan wel erg druk zijn hier i.v.m. de testweekends…

Skiën. What else.

Beste John

Dit soort jaloers makende berichten kunnen echt niet. Als er een dit is niet ok knop was dan had ik hem nu ingedrukt :P

Yes John ik word hier wel blij van en zou dan op een knop vind ik leuk drukken want 21 november kom ik met me man onze 15 jarige huwelijks verjaardag vieren op de skies in Sölden joehoe let it snow let it snow

Hoge bomen........lange latten!

sorry gepost door de vrouw van Piet ;-)

Hoge bomen........lange latten!

Ja Piet en de vrouw van Piet. Sölden rulezzzzzz Veel plezier op jullie huwelijks verjaardag. Waar verblijven jullie precies?

Skiën. What else.

Haha :-) In Grijze Beer

Hoge bomen........lange latten!

Morgen kom ik eraan :)
@John: Wat is handig ? gewoon met de auto naar boven rijden of de Giggijoch pakken ?

kijk eens op weeweeweepuntboerteunpuntcom :)

Ze geven wel erg veel wind aan as zaterdag. Hopen dat het geen invloed heeft op de beschikbaarheid van de liften!

Gewoon de auto laten staan beneden en met de gondel omhoog, keer of 3 de giggijoch af en dan door naar de gletscher. Condities zijn supergoed vandaag! Vanmorgen om 09.00 he-le-maal niemand hier …

Skiën. What else.

Beste John Dit soort jaloers makende berichten kunnen echt niet. Als er een dit is niet ok knop was dan had ik hem nu ingedrukt :P

Gast547 op 7 nov. 2012 17:39

Die "niet ok" knop is er als je inlogt
En ik moet mij inhouden om hem niet in te drukken ;)

Jongens dit lekker maken kan echt niet

Ok Ok, zal niet teveel meer zeggen over skiën in Sölden… Dan maar wat beelden van vandaag.

Giggijoch vanmorgen 09.00 beneden bij de Hainbachkar

null

Giggijoch vanmorgen 09.10 boven…

null

Giggijoch vanmiddag rond een uur of 3. En voel dat ik wat verbrand ben…

null

Servus uit Sölden
John

Skiën. What else.

Onwaarschijnlijk zeg…

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

@Kristof: vandaag was echt één van mijn top-5 ski dagen ooit. Onwaarschijnlijk dus.

Skiën. What else.

Gisteravond vertrokken. Vandaag op de Giggijoch en de gletsjers net zoals John Solden heerlijk geskied. Bijgevoegd 2 fotos van vandaag.

null

null

Stubaier ook prima condities

zoals gast 858 ook al zei hier op stubaier was het donderdag ook super en vandaag wordt het nog beter ( ff een dansje doen )

null

he-ho lets go

@Allen die hier zijn dit weekend, de pistes zijn er klaar voor!

null

Skiën. What else.

Plaats een reactie