Uitgaan in Sölden. Waar?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sölden

Hello, waar moet je naartoe in Sölden voor te feesten? Wat zijn de beste cafés - niet diegenen waar je als sardinen in een doosje bijeengeplet zit en de muziek zo hard staat dat je toch geen woord tegen elkaar kan zeggen- maar gewoon leuke plaatsen met een goeie sfeer? En wat zijn de beste clubs/disco’s? Bedankt alvast !

Als je bijeengepropt wil zitten, moet je naar Alm Rauch of de Schirm Bar gaan.
Wil je wat meer ruimte, dan zijn Philip’s (bij Innerwald) of de Mogul (bij de Giggijoch) goede opties.
Have fun!

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

Thanks, Mogul zit er super uit !

Wanneer wil je er feesten? In de vakantieweken is het overal druk, daarbuiten kan je hier ook feesten: Kuhstall, Fire & Ice, Black and Orange, Zie http://tirolchaletholidays.com/nightlife-soelden-en.htm…

Maar het begint vaak al ergens op de berg, b.v. bij Gampa Thaya, Löple-alm of de Funzone op de Giggijoch.

Skiën. What else.

Hier heb je eventueel ook wat info over!

https://www.wintersport.nl/skigebieden/solden/forum/topic/47…

Ja natuurlijk, Marco’s Treff! Lekker lachen hoe halfzatte skiërs proberen de dalafdaling te doen om vervolgens in de hoek met een hoop kabaal onderuit te gaan. Maar het is wel een leuke tent!

Skiën. What else.

Hé John, eind februari en 1e weekend maart dus buiten schoolvakanties

Niet naar de Alm Rausch is NL kroeg met alleen maar tuig… veel bezopen (nu werkloze) bouwvakkers, waarbij een agressieve sfeer… stoot je iemand toevallig aan heb je bijna direct een klap voor je kanis…
Voor leuke en gezellige apresski ga naar Marco’s Treff, Schirm Bar en Fire & Ice…

Schirm bar ziet er inderdaad leuk uit. Thanks !

Vergeet ik toch helemaal Katapult te noemen.

Skiën. What else.

In de Hasenhütte natuurlijk ;)

kijk eens op weeweeweepuntboerteunpuntcom :)

Fire&Ice! haha, ik houd helemaaal niet van Apres ski maar daar kun je prima een pilsje doen!

Houd moed! Houd vol! Samen komen we er wel.

Absoluut de Almrausch!

bart

Niet naar de Alm Rausch is NL kroeg met alleen maar tuig… veel bezopen (nu werkloze) bouwvakkers, waarbij een agressieve sfeer… stoot je iemand toevallig aan heb je bijna direct een klap voor je kanis…
Voor leuke en gezellige apresski ga naar Marco’s Treff, Schirm Bar en Fire & Ice…

Karel75 op 7 dec. 2012 11:24

Heb je zeker niet getroffen, ik heb er een prima tijd gehad, alleen maar gezelligheid ookal is het NL
Ik hou zelf meer van het duitse feestje, dus meestal gelijk vanaf het board de Schirmbar in, dan ff naar het hotel een beetje opfrissen een hapje eten en dan gezellig door naar de Fire und Ice

Oh ja, en een pizzaatje eten bij de Nudeltopf natuurlijk, heerlijk!

bart

@Bob Rodelhutte niet vergeten. Zo vanaf de piste aan de bar… €€€!

Skiën. What else.

Niet naar de Alm Rausch is NL kroeg met alleen maar tuig… veel bezopen (nu werkloze) bouwvakkers, waarbij een agressieve sfeer… stoot je iemand toevallig aan heb je bijna direct een klap voor je kanis…
Voor leuke en gezellige apresski ga naar Marco’s Treff, Schirm Bar en Fire & Ice…

Karel75 op 7 dec. 2012 11:24

Lijkt me een beetje kort door de bocht. Dit seizoen werk ik in de Almrausch en de Oostenrijkse bardames kijken uit naar de Nederlanders. Ze brengen geld mee, uiteraard, maar ze zijn niet zo gecompliceerd als andere nationaliteiten! Toevallig even navraag gedaan wanneer de laatste vechtpartij was en dat was minimaal 2 jaar geleden werd me verteld!

Kom allen een biertje doen in Almrausch!

Ps. de kroegen die je noemt zijn ook zeker een bezoekje waard!

Ben een aantal jaren terug ook in de Almrausch geweest, was druk maar sfeervol. Heb me er toen wel vermaakt. Toen alleen geen garderobe dus de spullen bij je houden.

Philipp’s is ook best gezellig, zeker met de live optredens… en niet vergeten om bij de dalafdaling bij Eugen’s Obstkerhutte langs te fietsen… kan daar best ook wel eens gezellig en dus laat worden…

Niet naar de Alm Rausch is NL kroeg met alleen maar tuig… veel bezopen (nu werkloze) bouwvakkers, waarbij een agressieve sfeer… stoot je iemand toevallig aan heb je bijna direct een klap voor je kanis…

Voor leuke en gezellige apresski ga naar Marco’s Treff, Schirm Bar en Fire & Ice…

Karel75 op 7 dec. 2012 11:24

Lijkt me een beetje kort door de bocht. Dit seizoen werk ik in de Almrausch en de Oostenrijkse bardames kijken uit naar de Nederlanders. Ze brengen geld mee, uiteraard, maar ze zijn niet zo gecompliceerd als andere nationaliteiten! Toevallig even navraag gedaan wanneer de laatste vechtpartij was en dat was minimaal 2 jaar geleden werd me verteld!
Kom allen een biertje doen in Almrausch!
Ps. de kroegen die je noemt zijn ook zeker een bezoekje waard!

Gast532 op 12 dec. 2012 15:43

Ok… m’n reactie was wel wat snel door de bocht, wellicht verkeerde tijd, verkeerde groep irritante gasten… was precies 3 jaar geleden ook net voor de kerst. Op 't Snowrepublic forum (toen nog hip en actief) waren ze lyrisch over het cafe, dus wij er naar toe… Toen we binnenkwamen stampvol, dus gaf goed gevoel… maar was toen net toevallig bezet door wat arrogante NL-ers… ;-) Volgende keer nog maar een keer proberen dus haha…

Echter daarna naar de Schirmbar gegaan, wat een Duitsfeestje… goede muziek en vrolijke mensen (klink raar maar vooral Duitse… haha) stoot je toevallig met iemand in de drukte met wat "Bierschade" tot gevolg, geen gezeur en gezeik maar drink je gezellig nog een Biertje met elkaar… :-) Hierbij nog een foto von damals…

http://4.media.hyves-static.net/444401587/6/Tdod/0/img444401...

is katapult op de locatie waar bierhimml was? Daar waren vroeger ook wel vette feesjes!

Nog steeds vette feestjes!

Skiën. What else.

of het snowrockcafe als dat nog bestaat

Plaats een reactie