Zijn pisten 9 en 7 open

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sölden

Wij gaan zondag naar Solden en heb gezien op http://www.solden.at dat de rode pisten 9 en de zwarte 7 gesloten zijn. Dit een afdaling naar Innerwald waar wij verblijven. Weet iemand of deze echt gesloten is en waarom? Hoop niet dat dit komt door een gebrek aan sneeuw. Via de rode 10 kun je ook naar Innerwald maar ik zou het toch wel fijn vinden als beide geopend zijn.

Is vaak zo op vrijdag, dan worden ze besneeuwd. Er is nu ook vrijwel niemand aan het skiën daar dus willen ze de sneeuw die er ligt goed houden. Morgen gaan ze wel weer open hoor. Waar verblijven jullie precies, dan zijn we even buren!.

Skiën. What else.

Hoi John,
Dank voor de info. Gehoopt en verwacht dat jij zou reageren. Wij verblijven bij familie Kneisl Adlerweg 3. Volgens mij een klein appartement wat wel dicht bij de pisten en lift ligt.

Ik heb al een keer naar je gereageerd om een keer met de pistenbully mee te gaan. Als hier nog mogelijkheden zijn hoor ik het graag. Dank voor de info en ik zal zeker rondkijken of je aan het lesgeven bent. Kan niet wachten want de vooruitzichten zijn volgens mij prima.

Gr. Jos

Ja, ski’s in en uit dus! Je kan zo naar de Gaislachlift via de dalafdaling. Viel Spass!

Ohw, 7 en 9 daar kan je gewoon langs hoor, vanaf de Langegg rechts naast de afzetting!

Skiën. What else.

Tot aankomende week. Ik zal het niet verder vertellen dat pisten 7 en 9 te gebruiken zijn.
Zie je.

Plaats een reactie