Accommodatie in Solden

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sölden - Ötztal Arena

Hallo, ik wil van 14-18 maart naar Solden heeft er toevallig nog iemand tips voor een pensioen of hotel

John, komt er maar in ;)

Heb je specifieke eisen kwa kosten, ligging e.d. ?

Addict.

Het liefst op loopafstand van de piste en een normale prijs. 50 p.p.p.n.

Ik heb nog een kamer vrij direct aan de dalafdalingen van de Giggijoch en Gaislach. Zie berichten bij inbox en email.

Skiën. What else.

als je maar niet in alpenland gaat liggen. net terug van 3 slapeloze nachten door die discodreun tot 6 uur s’ochtends…

Altijd even via Google checken waar je heen gaat. Alpenland heeft nou niet echt goede beoordelingen. Goedkoop…dat dan weer wel.

Skiën. What else.

hallo, wij zijn van plan om met 3 man van 20 maart tot en met 24 maart naar solden te gaan. Iemand suggesties? De voorkeur geniet een accommodatie in het centrum in de buurt van de piste/apres ski. Accomodatie met jongeren is geen probleem! Iemand tips?!

Hey Daan ik heb in pension Waldele gezeten. 2 minuten van de gigijochbaan en apres ski tenten. App zijn ruim opgezet en van alle gemakken voorzien. Je kan bij het app broodjes service nemen. de broodjes staan dan om 7 uur voor je deur. Spar zit ook vlakbij voor een paar boodschapjes

Zaten afgelopen week in haus almhof. Totaal 5 appartementen vlak naast après ski finales aan piste (gaislach). Niet duur, ruim en schoon en erg vriendelijke mensen.

Ik heb nog een kamer vrij direct aan de dalafdalingen van de Giggijoch en Gaislach. Zie berichten bij inbox en email.

JohnZillertal op 5 feb. 2013 07:30

John ik ga 4 nachten met 6 personen naar Solden.
Wil direct aan de lift en centrum.
Heb je een prijs voor mij? 6/3 tot 10/3 2014

Wij zijn al 2 x naar Haus Europa geweest, echt super netjes voor niet al te veel geld.

Wij zijn al 2 x naar Haus Europa geweest, echt super netjes voor niet al te veel geld.

Popeye op 17 jan. 2014 15:16

ik lees dat het ongeveer een kilometr van het centrum is??

Ligt het wel dicht bij de liften/piste?

Die ligt denk ik op 150m van de Gaislachkogel gondel. Wat wij altijd deden was bij de andere gondel apres skiën en dan met de taxi naar het appartement (kost misschien €10/€15 met 8 man).
Of bij de Philipbar apres skiën en dan kan je zo naar beneden snowboarden of skiën.

Ik ben van plan om met 3 personen 22 februari een week naar Solden te gaan. Nog tips voor betaalbare appartementen. Gaan met de auto en hoeft niet in het centrum te zijn als de ski bus maar in de buurt stopt.

Wij komen in de nacht van 14 op 15 februari aan in solden (tussen 2-3 uur snachts) ik zoek voor 5 personen een plek om een paar uurtjes te slapen en daarna te ontbijten. Onze accomodatie is pas vanaf beschukbaar vandaar.

Wij hebben afgelopen jaar bij Ignaz Falkner (Haus Ignaz Falkner) gezeten. Prima accommodatie, buiten de drukte van de dorpsstraat, maar wel op loopafstand van alle voorzieningen en de liften!

Zie onderstaand topic waar ik eerder op gereageerd heb en overigens nooit een reactie terug ontvangen heb van de TS ;)

https://www.wintersport.nl/forum/topic/116732

Absolute afrader is Sunnhausl. Soort Fawlty towers

App Nicola is fantastisch daarentegen

Die ligt denk ik op 150m van de Gaislachkogel gondel. Wat wij altijd deden was bij de andere gondel apres skiën en dan met de taxi naar het appartement (kost misschien €10/€15 met 8 man).
Of bij de Philipbar apres skiën en dan kan je zo naar beneden snowboarden of skiën.

Popeye op 17 jan. 2014 17:10

Super bedankt, ik ga informer.

En al wat geboekt?

Iemand ervaring met appartement Koll? in centrum Solden?

Ik zoek voor 28 feb tot 3 maart een hotel/pension/appartement maar kan niet echt wat vinden. Iemand tips?

Net terug van Solden.
http://www.ferienhof-soelden.at/
5 minuten lopen van de giggijoch. Heerlijk rustig. Wel een klein helling oplopen op de terugweg, maar verder fantastisch ruim/schoon.

Thanks, de eerste zat vol, de tweede gemaild. Er zit vooral al erg veel vol deze dagen…

Wij hebben vorige week in Toni’s Ferienheim gezeten. Super appertementen op een redelijke locatie voor niet te veel geld. Ligt 100m naast de dalafdaling van de Giggijoch. Alleen 's avond wel even een taxi omhoog.

Renaldo, Buggl’s

Zitten denk ik beiden al vol, maar het is het proberen waard.

allen, wij gaan met zen vieren van 21 tot 25 maart naar solden, nu las ik ergens dat het dan gay snow happening is? wat moet ik me daar bij voorstellen, is blijkbaar iets dat al redelijk lang bestaat?

@gast870, dat er wat meer dan normaal aantal mannen in 't dorp zijn maar er is nog altijd de Rodelhutte als je wat anders zoekt :-)

haha, even gaan op zoeken wat dat is… :-) , vroegen ons af of er echt veel verschil is met andere weekends, in de andere apres ski bars dan …:-)

Plaats een reactie