Kwaliteit skigebied en liften in Tsjechie

Dit onderwerp gaat over de bestemming Spindleruv Mlyn

Kan iemand mij informeren over de kwalitiet van de skigebieden in Tsjechie, dus de pisten, liften apres ski en de taal ?

Hmm ja dat kan ik wel,
Pisten zijn over het algemeen goed geprepareerd, heb in Splinderluv Mlyn de beste pistes meegemaakt, in Harrachov de slechtste (ijzig en veel mensen)
De liften zijn over het algemeen modern, veel stoeltjesliften. Nadeel is wel dat je in Harrachov in het hoogseizoen echt heel lang moet wachten bij de lift… Van Splinderluv Mlyn kan ik me de wachttijden niet herinneren. Aprés ski is wel aanwezig, niet heel uitbundig maar er zijn wel wat mogelijkheden.

Gang is alles

Harrachov links laten liggen als je het mij vraagt, ben er een keer geweest nooit weer.

Ijzig, druk, klein, lange wachttijden lift, had zeer slecht les gehad, materiaal niet echt top.

De rest weet ik niet.

[quoteHarrachov links laten liggen als je het mij vraagt, ben er een keer geweest nooit weer.

Ijzig, druk, klein, lange wachttijden lift, had zeer slecht les gehad, materiaal niet echt top.[/quote] daar kan ik me wel in vinden ja

Gang is alles

Rokytnice is ook plaats waar je niet naar toe wil. We zijn ook naar een aantal andere plekken geweest maar zelfs de naam is me niet bijgebleven, laat staan het skigebied.

Er zijn veel mensen die zeggen dat het lekker goedkoop is en misschien daarom het leuk vinden daar te skiën.

May the ski force be with you !!

Plaats een reactie