Skischool bij schlick 2000

Dit onderwerp gaat over de bestemming Fulpmes

Volgend jaar willen wij naar Schlick 2000.
ik heb daar 2 skischolen voor de kinderen gevonden.
Schischule Stubai Tirol en Schischule Fulpmes.

wie heeft ervaring met deze skischolen en hebben ze Nederlandstalige skileraren?

Geen direct info over Schlick 2000, maar ik heb voorgaande jaren vaak de verhuurder van het appartement dat we geboekt hadden gevraagd welke skischool ze aan konden raden. En vervolgens gewoon per mail de skischool benaderen met de vraag of ze dat seizoen NL skileraren/leraressen hebben. Vaak kunnen ze dat pas rond okt/nov aangeven. Succes!

Aequilater Nubila

Volgend jaar willen wij naar Schlick 2000.
ik heb daar 2 skischolen voor de kinderen gevonden.
Schischule Stubai Tirol en Schischule Fulpmes.

wie heeft ervaring met deze skischolen en hebben ze Nederlandstalige skileraren?

stefane op 6 apr 2015 15:25 [@stefane](/profiel/stefane): en, hoe was het?

Skischool Fulpmes doet kinderlessen alleen op verzoek (meestal alleen in de schoolvakanties), die hebben geen eigen kinderland. Dus dat is meer wat voor gevorderde kinderen.

Skischool Stubai heeft wel een eigen kinderland (bij het middenstation). Is op zich redelijk OK geregeld, wel in het hoogseizoen erg druk en een beetje chaotisch. Met meer gevorderde kinderen heb je daar geen last van.

Skischool Fulpmes doet kinderlessen alleen op verzoek (meestal alleen in de schoolvakanties), die hebben geen eigen kinderland. Dus dat is meer wat voor gevorderde kinderen.

Skischool Stubai heeft wel een eigen kinderland (bij het middenstation). Is op zich redelijk OK geregeld, wel in het hoogseizoen erg druk en een beetje chaotisch. Met meer gevorderde kinderen heb je daar geen last van.

77steve op 13 apr 2016 09:03

dank!

Plaats een reactie