Wie hebt er zin een paar uurtjes te skieen?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Les Trois Vallées

Hallo ik ben Mike 36 jaar (slecht tot matig skieer wel alle rode) ik ga met me vriendin op wintersport Les Menuires, maar me vriendin kan niet skieen dit jaar want die is zwanger.
Wie heeft er zin met mij rondje (Les Menuires/Meribel/Val Thorens/Lesmenuires te skieen en ff wat eten ergens tussen door?

Iemand zin en tijd?

Datum 6 tm 12 Januari ben ik in Les Menuires

Je bedoelt gemiddeld niveau skier ;) Helaas kan ik niet, anders had ik graag een rondje meegeskied. Goed dat je vriendin toch mee is, zwanger kun je namelijk prima ontbijtjes klaarmaken, opruimen, eten koken etc. Veel plezier in l3v, het is een top gebied :)

spijtig ,ik vertrek zaterdag

Je kunt ook een weekje les nemen, gaat je nivo omhoog en je bent niet alleen aan het skiën.

To ski or not to ski, that 's not a question

Goed dat je vriendin toch mee is, zwanger kun je namelijk prima ontbijtjes klaarmaken, opruimen, eten koken etc.

Martin7182 op 26 dec 2017 20:10

Gezien het feit dat zij al het werk doet met de zwangerschap zou het eerlijker zijn als dat andersom gebeurt he! :p

Zwanger, hoogzwanger? Op de violette piste kun je, denk ik, zeker verantwoord skien. En er zijn er meer. Maar goed, er is natuurlijk ook nog zoiets als gezond verstand. Wat doet trouwens een hoogte van 2.000 m. met zwangere vrouwen?

Hen48

Daar was laatst nog een topic over hier op het forum. De conclusie was geloof ik dat het alleen in de tweede helft van de zwangerschap wat uitmaakt.
@elisabeth101, vergeet ook het werk van de man niet! Zijn “inbreng” is essentieel ;)

Nog geen aanmeldingen :) Jammer ja Pieter.
Denk dat ik inderdaad voor een lesje gaat dan een keertje!
Me vriendin maakt inderdaad lekker eten klaar enz :)
Nee is niet hoogzwanger maar ze wil zelf geen risico nemen (buiten dat we nog een kindje hebben van 3 die wel al skieed), de hoogte kan nu geen kwaad nee, hebben we bij meerdere nagevraagd.

Plaats een reactie