27 t/m 30 april val thorens onderkomen gezocht

Dit onderwerp gaat over de bestemming Val Thorens

We willen graag met een groep van 6 personen nog een extra skitripje boeken.
normaliter gaan we altijd naar oostenrijk, nu willen we een keer naar Val Thorens.
Iemand tips voor een goede accommodatie dicht bij de lift en apres ski?
we zoeken wat voor de periode van 27 april t/m 30 april…

laat je gaan @Hulst !!!

Born to run. B.S.

Alles in Val Toren is onder, naast, boven, … de liften. Wel iets voor 8 personen boeken of er slapen er 2 in de gang of voor het wc. Heeft (denk ik toch) de meeste après ski van Frankrijk, wel zien dat je er niet boven slaapt. Ik boek altijd via interhome.

Via Sunweb, Bizztravel of Husk altijd aan eenvoudige maar prima onderkomens gekomen voor een week. Geen idee wat er nog beschikbaar is maar proberen kan altijd.

@dan58. Ik ben meer thuis in Les Menuires, maar daar is het seizoen in die periode afgesloten. In het “normale” seizoen vind ik Les Menuires, om een aantal eerder genoemde redenen, een beter uitgangspunt. Ik vraag me ook af of genoemde reisorganisaties in die periode nog veel te bieden hebben. Overigens vindt je ook op marktplaats geregeld aanbiedingen in Valtho. “Vakantie/woningen Europa/Frankrijk/Alpen” is een poging waard. Succes bij het zoeken.

Hen48

Op de aangegeven wijze via marktplaats zie ik een huis voor 10 personen in de aanbieding van een Nederlandse eigenaar. Is ongeveer in de gevraagde periode.

Hen48

kijk via homeaway. of op site van val thorens zelf.

hopelijk ga je nog iets vinden ,heel holland zit in val tho ,dutchweek

Voor een centrale ligging tegenover de kroegen zou ik proberen iets te vinden nabij het Place de la Caron of in ieder geval in het hogere deel van ValTho.

En als rustig wilt slapen die week zou ik meer richting piste ( lage deel ) zoeken. Ook niet heel ver van de kroegen .

Plaats een reactie