Supermarkt

Dit onderwerp gaat over de bestemming Valmeinier

Goede morgen allen,
Over 2 weken reizen we af naar Valmeinier. Dit jaar zal het allemaal anders gaan, onze kleine man van 10 maanden gaat ook mee.

Zit er in Valmeinier ook een grote, niet al te dure supermarkt? Zijn de prijzen van de supermarkten in Valmeinier betaalbaar?

Zag dat er een Carrefour zat in een stad op een half uur rijden. Is dat de enige?

Enige tips van een ervaringsdeskundige? :-p

In Valmeinier 1800 heb je 1 supermarkt; een Sherpa. Prijzen kan je online raadplegen: https://www.sherpa.net/supermarche/valmeinier-1800/fr/?deliv…

Valmeinier 1500 heeft een Spar die groter en goedkoper is dan die Sherpa.

Wat zoek je dan voor speciaals waarom het een grote supermarkt moet zijn?
Wij zijn ook elk jaar op pad gegaan met onze zoon (vanaf zes maanden).

*bericht bewerkt door Henrike op 24 dec 2018 11:19

It is an amazing world

De weekboodschappen… waar we normaal heel veel van thuis meenemen, gaat dat nu niet meer in de auto passen.

Dus moeten we alles ter plaatse kopen…
De Spar, ik ga die eens noteren. Thanks!

Ah… ik dacht dat je wellicht specifiek op zoek was naar dingen voor zuigelingen/potjes.

It is an amazing world

Wij hebben nog weleens beneden boodschappen gedaan en dan boodschappentas tussen de benen. Is ongemakkelijk, maar voor het laatste stukje wel te doen. Misschien een optie voor jullie?

@Tiny-M
goede tip, dat ga ik dit jaar ook eens proberen

Glide on!

Neem iets van een draagdoek of iets mee, veel trappen om de hoogte verschillen van de straten te bedwingen, met een kinderwagen maak je een klap meer meters dan dat je de trappen kan nemen.

don't count the days, make the days count !

Thanks voor de tips!!

Plaats een reactie