Hoe is het in Valloire ?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Galibier Thabor

De condities op de piste ?

Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar, maar ik zie ook dat maar 1/3 van de pistes en 7 van de 33 liften open zijn, hoe komt dit? Het is nu toch top tijd nu de kerstvakantie begonnen is?

Haha, wintersporters.nl loopt ons bang te maken, nu ik kijk op valloire.net blijkt dat 95% van het gebied open is!

http://www.valloire.net/uk/radiopistes.aspx

Gelukkig!

Dat had ik ook al gelezen ;-), ik hoopte dat er iemand ervaring zou kunnen delen van deze kerstvakantie , vertrek nl voor een weekje vanaf 5/1 .

Ga er heen begin Februari, nog nooit geweest! Vraag me af hoe het daar is :)

Mr. Slow

Wij zijn er geweest in eerste week januari.
Dorp weg sneeuw vrij verder alle pistes open en veel sneeuw. Tiefschnee weg laatste dump 2 januari 10-30cm was mooi. Zuidhellinggen worden kaal. Piste verijzen lager.
Valloire is gewoon lekker skiën.

Mit oder Ohne Kartfoffeln, loss gehts !

Ik ben net terug , moet zeggen dat het nog zeer goed is meegevallen ! Dit ondanks de warmere dagen in het begin van de week .Donderdagmiddag beginnen sneeuwen tot vrijdagavond , ben vrijdag gaan skien , de sneeuw ongeveer 25cm vers was super helaas de zichtbaarheid op de hogere pistes bijna niets .
In het algemeen zeer tevreden over Valloire , vond de pistes daar beter dan in Valmeinier .
Alles aanwezig om een leuke vakantie te hebben , er zijn idd wel wat oudere liften ( skipasprijs is eerlijk) .
Onderhoud pistes , zeer goed ! Om een hele week met vrienden door te skien is het wel te klein , ik heb op een kleine 4 voormiddagen alles geskied , mijn vriendin nam toen les ! Er is echter niets mis om een leuke piste meermaals te skien . Prijs-kwaliteit een echte aanrader !

Plaats een reactie