jonge Nederlandse kinderen in Ventron in de voorjaarsvakantie?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Ventron

Wij gaan deze voorjaarsvakantie skiën in Ventron. Maar onze zesjarige zoon zegt nu al een paar weken dat hij niet op skiles (beginnersniveau, club Piou-piou van de ESF) wil omdat hij geen Frans spreekt en het eenzaam vindt. Vorige jaren hebben wij wel eens enkele losse (mid)dagen geskiet in Ventron en we hebben daar inderdaad geen Nederlanders gezien/gehoord. Het is een mooi, lekker rustig skigebied maar dit is dus een nadeel nu.

Is er iemand van plan met kinderen naar Ventron te gaan in de voorjaarsvakantie en die 's middag skiles te laten nemen? Laat dan graag een berichtje achter, dan kunnen we daarna misschien e-mailadressen of zoiets uitwisselen?

Tessa

Ja, lastig verhaal dit. Maar een kind van 6 is inmiddels wel natuurlijk al uit de ‘‘jonge kinderen-fase’’ en moet misschien zich een beetje openstellen voor dit soort dingen. Anders hier in Nederland nog even lessen!

Mijn dochter van 10 en ik hebben plannen om te gaan (hotel geboekt), zij heeft nog nooit op de skies gestaan… Wij vertrekken zondagochtend a.s. heel vroeg en rijden woensdag weer terug, korte vakantie dus! Misschien gezellig als ze samen gaan?
Groet,
Eveline

Zie vorig bericht, mijn email is eveline2005@live.nl
(mijn dochter is 9 trouwens, net geworden, dus niet 10 jaar, hoe ik daar nu bij kom?)

Plaats een reactie