pistes

Dit onderwerp gaat over de bestemming Werfenweng

Hallo,
Wij hebben 3 kinderen : 2 die 7 worden in maart '09 en 1 dat 6 wordt in maar '09. Nu hebben wij gezien dat, als je de gondel neemt, er alleen maar rode pistes zijn en dat er alleen blauwe pistes zijn onderaan de berg ( wat niet zo interessant is, natuurlijk ). Zijn de rode pistes te doen of zouden die te moeilijk zijn voor de kinderen ? We zijn al 2 keer gaan skiën en de kinderen kunnen op hun gemakje van een berg komen, als de piste niet te steil en breed genoeg is.

Klinkt natuurlijk betweterig, maar kinderen van die leeftijd horen gewoon in een skiklas!!!
Dan maakt rood of blauw niet uit, daar let de skileraar dan wel op.
2x skieen betekent dus maximaal 12 dagen in totaal??? Dan kunnen kinderen echt nog niet skieen.
Hoe meer ze leren hoe meer plezier ze ervan hebben. En wij gewone doorsnee hollanders kunnen ze echt niet wijzen op fouten die ze maken en weten ook niet de trucjes die er zijn om ze snel vooruit te helpen.

Ineke, echtgenote en moeder van 3 skileraren, waarvan 1 Staatlich!!!

Inderdaad les nemen, is niet alleen leuker(eigen ervaring toen ik ook 2x geskied had), maar ook nog eens veiliger. Hebben de kinderen de vorige 2x les gehad?

Deze mening kan ik echt wel bij treden hoor! Ik ben geen monitor of wat dan ook. Ik ski al vele jaren en zou eigelijk ook nog wat les moeten bijnemen. Een goede basis brengt meer profijt dan de besparing op ondericht!

onze dochter van 8 (vorig jaar) kwam van deze pistes af met soms groter gemak dan haar ouders!! zeker na een een paar dagen les (intructeurs nemen deze bergen ook voor de lessen)

Plaats een reactie