skiles

Dit onderwerp gaat over de bestemming Werfenweng

Weet iemand of onze dochter van 8 jaar skiles in het nederlands kan krijgen? Zijn er in de krokus vakantie sowieso Nederlandse kinderen?
En weet iemand of het noodzakelijk is om voor de krokusvakantie het nodig is om ski’s en schoenen te reserveren of zijn er spullen genoeg?

martijn, sorry, een beetje laat antwoord, maar hopelijk nog op tijd.
Werfenweng wordt niet overspoeld door Hollanders, maar er komen er wel redelijk veel, zeker in de krokus.
De skischool heeft een leuke groep nederlandse skileraren (waaronder mijn man Jaco, ook blogger hier, en mijn diverse keukenhulpen!!!), Even informeren bij de skischool en je dochter kan vast wel bij een hollander.
En ik denk dat er vast wel genoeg spullen te huur zijn Ga in ieder geval maar zo snel mogelijk naar de winkel (niet zondagochtend dus), dat helpt altijd
Waar gaan jullie wonen?
Kom anders ook maar eens een drankje/hapje bij ons doen, gezellig.
Adres te vinden onder "auteurs"-Jaco Sillevis
Fijne vakantie alvast!!!

bedankt voor jullie antwoord! en wie weet tot ziens.

Ski-klas wordt leuk dit jaar, want wij komen met een flinke club Nederlanders die kant op. Waaronder 12 kinderen.

We gaan voor de 12de keer 25 feb tot 12 maart ik hoop voor genoeg sneeuw we hebben altijd al genoeg sneeuw gehad dus…
Wij wensen iedereen goeie reis en gezellige vakantie

Wij gaan ook in krokusvakantie met een dochter van 8 en een zoon van 6. Wij regelen alles (skiles, skihuur) bij aankomst.

Plaats een reactie