Apres ski Bramberg - Neukirchen

Dit onderwerp gaat over de bestemming Wildkogel Arena

Kan iemand iets over de apres ski zeggen in een van beide plaatsjes. De gewoon gezellige tentjes om even te borrelen na het skieen.
Wat zijn "the places to be" en wat zijn de lekkere hutjes op de pistes?

Alvast dank!

In bramberg heb je een gezellige bar, (ronde bar) die schuin tegenover de gondel ligt. En als je de piste naar het dal val bramberg neemt (zowel de blauwe, de rode) kom je halverwege een apres ski tent tegen, zowel buiten als binnen erg gezellig, en is uitgeroepen tot beste apres ski bar van Oosterijk, nadeel daarvan is wel dat je noch een stukje naar beneden moet skiën of roddelen.

wij gaan 8 februari naar bramberg, we logeren op 200mtr van de gondel. Ik lees net dat er een leuke bar bij de gondel is, die 200mtr komen we rollend naar huis! heeft iemand nog tips voor een restaurantje om te lunchen boven in het skigebied?

Ik heb zelf al voor 1 middag de lunch gereserveerd bij Gasthof Neuhaushof, je kunt er skieend komen en na de luch brengen ze je naar de gondel in neukirchen (gratis, en tegen betaling naar bramberg)

Kan iemand iets over de apres ski zeggen in een van beide plaatsjes. De gewoon gezellige tentjes om even te borrelen na het skieen. Wat zijn "the places to be" en wat zijn de lekkere hutjes op de pistes? Alvast dank!

Kees op 24 feb. 2012 16:00

Midden op de hoofdstraat in Neukirchen heb je Schweinies en onderaan de gondel in Neukirchen heb je de Schirmbar. Beide leuk om een drankje te doen na het skieen of boarden.

Het restaurant dat naast de gondel van bramberg ligt, daar hebben ze erg lekkere pizza’s.

Ik verblijf aanstaande februari aan de top van de gondel en niet beneden, zijn daar ook apres ski tentjes?

Ja hoor, boven Bramberg heet dat Wildkogelhaus, ben ik vorig jaar geweest. Het is niet al te wild, maar wel gezellig. Boven Neukirchen heb je Ramba Zambar. Misschien is dat nog wel beter, maar dat heb ik zelf niet getest. Ik weet ook niet of het erg lang echt gezellig blijft, omdat de meeste mensen op een gegeven moment toch naar beneden afzakken.

Plaats een reactie