Oudjaar vuurwerk?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Mayrhofen

Weet iemand waar en wanneer er met oudejaarsavond vuurwerk te zien is in Mayrhofen. Questie van te weten hoe laat we ons restaurantje moeten reserveren 😊

Kan je dat niet vinden op de website van Mayrhofen? Bij ‘evenementen’ staan dit soort dingen vaak.

Kan op de kalender enkel ‘events’ vinden t.e.m. 30 december… dan vindt er een fakkeltocht plaats. Voor de rest niets te vinden, ook niet op site van Mayrhofen Bergbahnen. Of ik kan heel slecht zoeken 😊

zodra je daar bent, weet vast wel iemand dat bij de skipassen verkoop.

Hoe Hoger Hoe Beter

is er überhaupt wel vuurzerk te zien? Niet elk land is met vuurwerk bezig zoals Nederlanders…

Click. Click. Peace

is er überhaupt wel vuurzerk te zien? Niet elk land is met vuurwerk bezig zoals Nederlanders…

Rogier op 30 nov 2017 21:57

Godzijdank niet. Kleinschalig oké, maar dat kennen de meeste Nederlanders niet. En voor je het weet staat er weer een complex in de fik, hè Rogier 😉

Uitrusten doe je maar in de lift.

Wat een geluk dat ik een Belg ben dan!

Hahaha ;-) is België ook zo vuurzerk minded?

Click. Click. Peace

Hahaha ;-) is België ook zo vuurzerk minded?

Rogier op 30 nov 2017 22:19

Op verkoopgebied wel volgens mij. Als je ziet hoeveel Nederlanders elk jaar weer de grens over gaan om daar vuurwerk te kopen. ;)

Übung macht den meister!!!

De laatste keer dat ik oud op nieuw vierde in Mayrhofen was 2011/2012 en toen was er wel degelijk vuurwerk te zien. Niet vanuit het gebied, maar wel vanuit horeca of accommodatie uitbaters :)

Die keren dat ik met oud en nieuw in Oostenrijk was, begon het tegen een uur of 5 in de namiddag om de 1ste 's avonds op te houden. Ongelooflijk hoeveel vuurwerk er werd afgestoken met uiteraard een hoogtepunt middernacht.
Als het overal in Oostenrijk zo is, denk ik niet dat je het vuurwerk zal mussen ;-)

Mayrbofen heeft geen georganiseerd vuurwerk, maar iedereen gaat de hoofdstraat op en daar staat voor elk café of restaurant een kar met drank buiten. Geeoon gezellige sfeer en lekker druk. Vanaf 1 staan er rijen om de club in te gaan. Zo was t de laatste jaren in ieder geval ;)

Thanks!

In Gerlos waren het volgens mij de Nederlanders die 90% van al het vuurwerk afstaken; georganiseerd vanuit de gemeente of bergbahnen hoef je niet veel te verwachten; van de Oostenrijkers ook niet denk ik.

In Souvenirswinkeltjes wordt wel wat vuurwerk verkocht; dus je kunt ook ter plekke wat kopen.

Plaats een reactie