29 maart naar mayrhofen

Dit onderwerp gaat over de bestemming Mayrhofen

mijn vraag is hoe zijn de pistes eind maart in mayrhofen? marian en lisette

*bericht bewerkt door lisette1983 op 27 feb 2019 14:53

Volgens mij precies hetzelfde als eind december. Qua verloop althans… qua sneeuwkwaliteit hangt het van de temperaturen af. Het kan vriezen, het kan dooien.

En is dit nou Lisette of Marian?

Mr. Slow

Resultaten uit het verleden bieden…

Sorry, kansloze vraag 🥴

When life gets too complicated.... SKI

Resultaten uit het verleden bieden…

Sorry, kansloze vraag 🥴

Alex op 27 feb 2019 17:01

hoi wat bedoel daarmee? lisette

Dat jouw vraag "kansloos" is dwz Wie zal 't zeggen …weet jij 't , weet Alex 't , weet Roel 't ??? Ik denk 't niet.

Born to run. B.S.

Ik weet het, maar de batterijen van mijn glazen bol zijn op.

Wat er bedoeld wordt: er valt niets over te zeggen. Niemand weet wat het weer doet en dat is vrij bepalend voor de omstandigheden.

Skien zal zeker kunnen, de kans op een wit dorp is een heel stuk kleiner. En over hoe de sneeuw is, is echt nog niets te zeggen.

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Nu in de ochtend perfect, maar later op de middag echt papperig, althans op de Penken. Ahorn was vanmiddag nog steeds goed qua condities.

Skiing is not a lifestyle, it's life.

hoi wat bedoel daarmee? lisette

lisette1983 op 27 feb 2019 17:12

Serieus? 🤔

When life gets too complicated.... SKI

@DrPhil

is je glazen bol dan niet digitaal met USB-poortje?😁

Born to run. B.S.

@DrPhil

is je glazen bol dan niet digitaal met USB-poortje?😁

dan58 op 27 feb 2019 18:35

Het is geen goedkope Chinese namaak he! Al eeuwen in de familie. Toen er nog helemaal geen batterijen waren.

Ik heb er toch nog wat uitgekregen. Hij zegt: eind maart géén dalafdaling vanaf Penken.

*bericht bewerkt door DrPhil op 27 feb 2019 18:47

https://www.wintersport.nl/skigebieden/zillertal3000/sneeuwz…

Op basis van historische gegevens is de sneeuwzekerheid in Mayrhofen (skigebied) t/m dus vrij goed te noemen. Uit enkele persoonlijke ervaringen kan ik dit bevestigen. Met de aanwezigheid van de Tuxertaler gletsjer heb je bovendien een van de meest sneeuwzekere bestemmingen in de Alpen. Ik zou me dus niet te veel zorgen maken.

Hallo Lisette,

Zoals de meeste skigebieden heeft ook Mayrhofen webcams. Over het algemeen worden de pistes goed geprepareerd, waardoor je tot eind maart prima kunt skien. Of het dan eerder papperig is of niet hangt natuurlijk van het weer op dat moment af. Altijd moeilijk zoiets op de lange termijn in te schatten. Je kunt altijd een paar dagen van te voren de webcams bekijken. Dat geeft, vind ik persoonlijk, vaak het beste beeld weer.
https://www.mayrhofner-bergbahnen.com/en/service/webcams/…

Veel plezier straks!

Plaats een reactie