Skiën in maart 2011

Dit onderwerp gaat over de bestemming Zillertal Arena

Wij vertrekken op 21 maart naar Zillertal, kan je dan nog voldoende skiën heeft er iemand ervaring mee aub?
Zijn er leuke restaurantjes

@Chris,Wij hebben 2 jaar geleden zo rond half maart daar gezeten
(In Krimml maar dat was een tegen valler, geen kl…te te doen, maarja in die week in gerlos en königleiten ook niet)
Wij zijn toen een lang weekend geweest zaterdag-dinsdag en het heeft er 3 van de 4 dagen gesneeuwd als een gek.
in die 3 dagen is er toen ca 1 meter neuschnee gevallen.
Dus zo gek kan het gaan.

Ik zou dit soort info willen weten voordat ik zou boeken.

D’er ligt nu al zoveel sneeuw dat je je niet druk hoeft te maken over de sneeuwzekerheid in maart.

Daarover valt op dit moment uiteraard niks te zeggen. In de winter moet je een beetje mzzl hebben. Er kan veel sneeuw liggen met prima pistes, er kunnen alleen witte banen zijn die in de middag al behoorlijk pappig worden enz. Je kunt voorjaarstemperaturen krijgen, dik in de winter zitten, het kan sneeuwen en regenen. Alles is mogelijk. Dus, geen zinnig woord over te melden. Als alternatief heb je de altijd sneeuwzekere Hintertuxgletscher niet al te ver weg.
Prognoses voor over 2 maanden zijn dus zinloos.

He Chris,

Het blijft idd altijd een gok ben er nu 2 keer geweest in 2004 was er prima sneeuw en in 2007 lag er een witte baan als dalafdaling en nog papperig ook. Het blijft altijd een gok als je zo laat gaat zal het met de apres ski ook minder wezen. Wij gaan er dit jaar ook heen waarschijnlijk de week voor jou, met een man of 18, gezellig! Groeten en veel plezier

Ik ga voor de vierde keer op rij naar het Zillertal.

Heb nog nooit op een groene piste gestaan. Laatste keer zelfs alleen maar sneeuwval.

Zit wel goed daar!:)

DON'T BLINK BECAUSE HISTORY IS WRITTEN IN AN INSTANT

een aantal jaar gelden op 16 maart daar geweest. Witte pistes tussen het groene landschap bij aankomt. 2 dagen later een witte wereld met een halve meter verse sneeuw, dus je moet een beetje geluk hebben, maar bovenin is er nog best goed te skien in maart.

we zijn er ondertussen al geweest hoor, vorig jaar in maart en we hadden meer dan voldoende sneeuw, en toch was het blijkbaar lang geleden dat ze zo weinig sneeuw hadde gehad.

Plaats een reactie