Leuk onverwacht pisterestaurantje Gerlos

Dit onderwerp gaat over de bestemming Zillertal Arena

Hallo allen,

Binnenkort gaan we een week naar Gerlos en eigenlijk was ik benieuwd of iemand een leuk pisterestaurant / Bergrestaurant weet in het zillertal Arena gebied. Afgelegen, bijzonder, niet druk, op een speciale route of met een killer view.
Graag zou ik van jullie weten wat er allemaal te vinden is in het gebied.

Groet,
Jeroen

Voor de killer view zou ik zeggen kijk eens bij de panorama alm (de naam zegt het al :) )

kijk eens op weeweeweepuntboerteunpuntcom :)

Hallo Gast358,

Mijn favorieten in dit skigebied zijn:
Kreuzwiesenalm (Zell am Ziller kant van het skigebied) onderaan de blauwe 16, rode 17.

En bij Gerlos, Rosslalm aan de 31.

Maar ook Seppi’s (niet te missen wanneer je vanaf Gerlos omhoog gaat) ondanks dat het druk en centraal ligt wel zeker een aanrader, eten is goed en uitzicht is ook niets mis mee.

Gr. Vaness

Bij de Panorama Alm hebben ze trouwens erg lekkere Jagerthee.

En lekkere gegrilde kippen !!

kijk eens op weeweeweepuntboerteunpuntcom :)

rosselalm dalafdaling gerlos ziet er van binnen prachtig uit. veelal zitten hier duitsers aan het eind van de middag (live muziek regelmatig) absolute aanrader is de larmachalm (beter bekent als de hanenbar) de lekkerste halve haan die ik ooit gegeten heb! (tevens de steilste glijbaan die naar de wc gaat) Sportalm schnitselhutte voor de hele grote eters onders ons (vaak heel druk) plattenalm gerlosplatte heerlijk in de zon op een ligbed met vacht. het minst grote restaurant is denk ik de kleine rosenalm op zell alhoewel deze recent geloof ik uitgebreid is. hier kun je goed eten. verder zijn er wel een paar gezellige tentjes voor een drankje met uitzicht, maar daar is het eten niet zo. bergrestaurant fussalm bijvoorbeeld.

De schnitselhutte vind ik persoonlijk geen aanrader meer sinds de verbouwing 2011/2012

Ook ‘de man met de grote handen’ - Füssalm is erg gezellig. Echt een top plek bij zonnig weer, prima eten vooral de spareribs & brettlejauze zijn goed. Ow zijn naam komt eigenlijk door zijn (overleden) vader welke een groot (letterlijk) Worstelaar was. Ook zijn zoon heeft deze genen, maar dat zie je vanzelf :)

Skiër | Völkl | Carven | Piste knaller

Plaats een reactie