Wat is de drukste avond in Snowworld Zoetermeer?

Het onderwerp herbergt de vraag :-)

Binnenkort ga ik een avondje met vrouw, zoon en schoondochter naar Snowworld. Om te voorkomen dat het retedruk is en je dus lang moet wachten en over de mensen struikelt vroeg ik me af of iemand weet wat de drukste avond is in Zoetermeer.

Wij hebben de intentie om een zondagavond te doen uit kostenoverweging :-)

When life gets too complicated.... SKI

Is het geen optie om op zondag ochtend te gaan. Lekker rustig en een strakke baan. Het word richting de kerst elke week drukker en dan wordt de baan er 's avonds niet beter op. Kijk ook ff op de website of er niet een evenement is.

Übung macht den meister!!!

Dat is geen antwoord op mijn vraag en op zondagochtend ben ik 2x zoveel geld kwijt!

When life gets too complicated.... SKI

Dan ga je toch op zondagavond voor twee keer zo goedkoop op een twee keer zo slechte baan met wellicht twee keer zoveel drukte…

Heb je niet toevallig nog volle AH-uitjes kaarten liggen?

De drukste avonden zullen de vrijdag en zaterdagavond zijn. Buiten deze avonden even op de website checken of er die avond niet een of andere actie is. Een doordeweekse dag is, buiten de vakanties, over het algemeen nooit druk.

ps. Je kunt natuurlijk ook een weekje lang via de webcam van Snowworld koppen turven of even vlug kijken voor vertrek ;)

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Wel weer grappig dit. Ik stel een vraag en het enige wat ik roep is dat het geen antwoord is op mijn vraag en de ‘duimpjes omlaag’ vliegen je weer om de oren.

Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon antwoord, hoe goed de adviezen ook bedoeld zijn, te geven op vragen die worden gesteld op dit forum.
@Sneeuwbaard +10

When life gets too complicated.... SKI

Buiten dat de eerste reactie wel degelijk een antwoord bevat over drukke en met name niet drukke dag, te weten zondag ochtend. Verder vind ik je manier van reageren ook niet echt voldoen aan fatsoensnormen vind je wel?

Mensen nemen de moeite om te reageren op je vraag, als je deze antwoorden niet zinvol acht negeer je deze gewoon of dien je repliek in op de gegeven antwoorden.

Wellicht is je reactie niet zo bedoeld maar het komt niet heel aardig over. Zeker niet omdat al deze mensen je proberen te helpen.

Succes met je zondag avond, het klinkt mij overigens alsof je al redelijk zeker bent van je keuze avond. Prijs is een groter motief dan drukte dus. Overigens is dit geen oordeel maar beide factoren sturen de keuze voor een avond, goedkoopste leidt dus tot zondag avond, minst drukke wellicht dinsdag bijvoorbeeld(rustigste, gokje overigens…)

Onderschat de drang om je van zo veel mogelijk informatie te voorzien van een wintersporter.nl/.be’er niet. De goede bedoelingen van @RFKANGOO zo’n sneer geven komt vrij akelig over. Mijn antwoord had je sowieso gehad. Ik had dan alleen nog even de moeite genomen een linkje van de webcam op te scharrelen en hier te plaatsen. Die heb je nu dus niet en dat is je eigen dikke schuld. :D :P

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Het is in ieder geval niet bedoeld om iemand een sneer te geven. Het enige wat ik graag wil weten is wat de drukste avonden zijn. Dat is ook exact de vraag die ik stel (zie onderwerp). Prijs is een motief, maar ook het feit dat mij zoon en schoondochter doordeweeks geen tijd hebben. Het lijkt mij een beetje overkill om al die informatie er ook nog bij te vermelden. Ik vind het vervelend als mensen zich geschoffeerd voelen, maar we moeten ook niet gaan overdrijven.

When life gets too complicated.... SKI

much ado about nothing…

❄️

@Alex doordeweeks zijn alle avonden ‘gezellig druk’. In het weekend echt nog een stuk drukker. Ik weet niet of het qua werk en school kan, maar probeer met het gezin zo vroeg mogelijk doordeweeks te komen. Beter qua drukte en qua piste’s. ;)

Als je ook nog gezelligheid wilt, er wordt in het weekend (vooral vrijdag en zaterdag) wel echt een feestje van gemaakt.

Meerdere keren op zondag in de avond geweest en dat viel altijd mee. Nooit heel druk gehad.

De avond van 10 januari is vaak erg druk

Ik had gepland om de 21ste van november te gaan, maar dat raad ik af want dan is er een test-event ;)

Ik denk dat alle avonden tijdens de kerstvakantie in 2021 erg druk zijn.

Born to Ride

Ehm - Snowworld bellen en evragen?

Haus Gassner in Niedernsill

Toevallig vanavond in Zoetemeer geweest. Ook gelijk de laatste keer. Waren gewoon paar honderd man. Ik denk dat je sowieso vrijdag avond en de weekenden moet vermijden. Ik ga ook wel eens doordeweeks (random dagen) dan is het vrij rustig!

@GHGH Ik was er vanavond ook (werd het huis uitgezet omdat mijn vrouw een meidenavond had :-P) en ik vond het wel meevallen met de drukte. Er was een groep lallende mensen, maar die waren snel weer weg :-)

When life gets too complicated.... SKI

Ooit ben ik één keer op zondagavond geweest met mijn neefje voor zijn verjaardag maar ik moet je eerlijk zeggen dat het ook gelijk de laatste keer was! Wat een afgrijselijke drukte, de baan is helemaal omgeploegd en er is amper plek om een fatsoenlijke afdaling te maken. De prijs is aantrekkelijk en als het gewoon om een gezellig avondje gaat, is er niets mis mee maar als je meters wil maken of iets aan je techniek wil doen dan vind ik het een minder goed idee.

Plaats een reactie