Kinderopvang kind 2 jaar

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sölden

Hoi!

We zijn vrij laat met boeken en op het laatste moment zoeken wij als het kan een kinderopvang voor onze jongste zoontje van 2 jaar en 3 maanden.
Ik kan nergens iets hierover vinden. Behalve dat er wel kinderopvang wordt aangegeven als je googled, maar verder kom ik niet. Wie kan hier meer misschien iets over vertellen of heeft er ervaring mee?

Kijk eens op www.kinderhotels.com of familotel. Weet niet of ze ook hotels in Solden hebben, maar wij hebben goede ervaringen in andere gebieden.

Dank je wel voor je reactie. Kinderhotels zijn we mee bekend. We hebben dit keer een appartement. Ik keek op checkyeti.com, maar daar kom je niet verder mee.
En anders nemen we onze kleine vent gewoon mee naar 1 van de heerlijke restaurants aan de piste en kan hij lekker spelen. Papa en mama wisselen wel af😄

Hallo,
Wij hadden dezelfde vraag en na wat zoekwerk volgende gevonden https://www.ski-oetztal.at/kursangebot/kinder/ onderaan pagina. Heb momenteel een vraag gemaild ivm. Prijzen wat vond die niet direct terug, hopelijk ben je hiermee geholpen

Eerlijk gezegd vind ik die kinderhotels wel heel mooi maar ook ontzettend prijzig. Je bent met drie personen voor een weekje zo € 6.000 kwijt en dan komt het transport en de skipassen er nog overheen. Dan ga je al snel naar € 7,5k voor een week. Dat gaat toch nergens meer over.

It is an amazing world

Dat is de prijs misschien voor de duurste periode in het hoogseizoen. Als je met je 2jarige in januari of maart gaat, ben je de helft van dat bedrag kwijt. Ja het is prijzig, maar voor luxe betaal je.

Eens dat de kinderhotels prachtig zijn en dat de luxe er is. Maar het is inderdaad allemaal prijzig. Het is maar net wat je ervoor over hebt natuurlijk en wat je uit wilt/kunt geven.

Totaal eens met jullie hoor.
Ik ski liever drie keer.
Dan maar minder luxe.

It is an amazing world

@henrike, eens!

Plaats een reactie