aankomende dagen

Dit onderwerp gaat over de bestemming Willingen - Ettelsberg

gaat het er de volgende week ook zo druk zijn in Willingen

En wat zijn vooruitzichten van drukte voor de vlg week (3-8/01/2011)?

Een beetje off-topic, zijn er kluisjes in Willingen om je ski’s en dergelijke in op te slaan? Ons appartement is namelijk 10 min. rijden en hebben niet voldoende ruimte in de auto (we huren spullen in Willingen)

Bij de grotere skiverhuur depots zijn vast kluisjes aanwezig. Dat is in Winterberg ook al zo. Gewoon ter plaatse even navragen.

Bedankt voor je reactie Frans. Ik ben komende zaterdag en zondag in Willingen. We gaan het navragen. Ik hoop in ieder geval dat het niet zo druk is als ten tijde van het filmpje :)

Vanavond terug gekomen van een tweedaagse trip naar Willingen. Ondanks de slechte weersvoorspellingen goed weer gehad en het was (vooral zondag) erg rustig. Geen enkele keer langer dan 3/4 minuten gewacht voor de gondel. Sneeuw begint door het harde dooien hier en daar wat minder te worden maar pistes zijn nog steeds erg goed te doen.

mijn eerste ervaring met Willingen is zeer positief. Mocht het in de komende weken weer gaan sneeuwen in hochsauerland dan ga ik zeker nog een keer een dagje.

Van Innsbruck met openbaar vervoer naar Mayrhofen, wie kan mij helpen met informatie daarover? Welke trein, hoe, waar, wat kost het, graag hoor ik het van 1 van jullie?

En die vraag stel je in een topic over Willingen? Ik denk dat je meer respons krijgt als je een apart topic aanmaakt… :)

dus er ligt wel sneeuw in willingen?
ik ga 11t/m14 feb met een vriendin… zou er dan ook nog wel sneeuw liggen… haha… ik hoop het wel… het is onze eerste keer…

groetjes

10 tot 13 Jan. in Willingen geweest, prima sneeuw en nog goed weer t/m dinsdag 12 Jan. Heerlijk kunnen skieen, heel rustig en leuk gebied voor beginners en voor een paar dagen als je gevorderd bent.
Vandaag terug naar Nederland gereden, helaas voor diegene die dit weekend gaan, het regent vandaag 13 Jan. warm water en het is ver boven nul graden.
Nog genoeg sneeuw, maar pap sneeuw gaat snel achteruit en zeer zwaar skieen, hopelijk wordt het snel kouder !!! (wetter.com).

Plaats een reactie