Ouwehoertopic

Is even een test! Wat is het hier toch stil btw!

null

SnowJan op 9 jun. 2014 17:15

in de rolstoel beland?

Certified ski-boy, glijbewijs

@Jesper Ik zal je mijn Nederlands nummer eens sturen dan:) @Jorian Haha nee gelukkig niet:p Die rolstoel was me ter plaatse niet eens opgevallen!:p Pas achteraf op de foto zag ik hem staan. Raar hè?:p
Er was een man zonder benen onderweg op de pistes. Respect! Die man kon er wat van hoor!

# skidagen seizoen 2014-2015: 35 :D

Hahaha nu zie ik m pas

Jeetje nog 10 weken en dan ben ik alweer 100 weken lid! Net wat nieuwe spullen besteld voor mijn GoPro zo wel voor de wintersport als voor het vaarseizoen. Dus ik heb nu bijna alle accessoires :D.

Full time Bourgondiër, parttime arbeider.

@Jorian Haha nee gelukkig niet:p Die rolstoel was me ter plaatse niet eens opgevallen!:p Pas achteraf op de foto zag ik hem staan. Raar hè?:p
Er was een man zonder benen onderweg op de pistes. Respect! Die man kon er wat van hoor!

SnowJan op 10 jun. 2014 17:23

altijd mooi als mensen met een handicap ook de mogelijkheid hebben om de dingen te doen die ze leuk vinden! respect

Certified ski-boy, glijbewijs

Inderdaad! En ik had het idee dat hij meer van de sport genoot dan wie dan ook op de Kaunertaler Gletscher!
@Thijs9 Ik moet nog een tijdje:p En ik heb niet zo lang geleden ook weer wat gekocht voor de GoPro! Ik was een deel kwijtgeraakt op de
Wat heb je dan voor op de boot?

# skidagen seizoen 2014-2015: 35 :D

Inderdaad! En ik had het idee dat hij meer van de sport genoot dan wie dan ook op de Kaunertaler Gletscher!
@Thijs9 Ik moet nog een tijdje:p En ik heb niet zo lang geleden ook weer wat gekocht voor de GoPro! Ik was een deel kwijtgeraakt op de
Wat heb je dan voor op de boot?

SnowJan op 11 jun. 2014 15:55

geweldig om dat te zien!

Gang is alles

@SnowJan ik heb een floaty back gekocht. Blijft die tenminste drijven als ik hem eens in het water laat vallen. De suction cup, roll bar mount en wrist housing. Verder nog een floating grip. Vervolgens dacht ik nu ik toch bezig ben haal ik ook nog maar even de frame en backpack fast clamp mount. Dit alles voor maar $54,24 op dx dus kon het niet echt laten liggen.

Ik moet zeggen die suction cup werkt echt goed en is een vrij stevig ding! Als je het natuurlijk aan de buitenkant van de boot bevestigt wel even een borg lijntje mee nemen ;). Die roll bar mount in combinatie met de arm die er standaard bij zit (die je alle kanten op kan draaien) is het erg makkelijk om het aan je railing te bevestigen.

Full time Bourgondiër, parttime arbeider.

@SnowJan ik heb een floaty back gekocht. Blijft die tenminste drijven als ik hem eens in het water laat vallen. De suction cup, roll bar mount en wrist housing. Verder nog een floating grip. Vervolgens dacht ik nu ik toch bezig ben haal ik ook nog maar even de frame en backpack fast clamp mount. Dit alles voor maar $54,24 op dx dus kon het niet echt laten liggen.

Ik moet zeggen die suction cup werkt echt goed en is een vrij stevig ding! Als je het natuurlijk aan de buitenkant van de boot bevestigt wel even een borg lijntje mee nemen ;). Die roll bar mount in combinatie met de arm die er standaard bij zit (die je alle kanten op kan draaien) is het erg makkelijk om het aan je railing te bevestigen.

Thijs9 op 14 jun. 2014 22:04

Cool!:D Jij kan ertegenaan deze zomer!:o

# skidagen seizoen 2014-2015: 35 :D

Hé, ik heb 3 groene bollen. Cool.

Hé, ik heb 3 groene bollen. Cool.

GiGi op 26 jun. 2014 14:57

GEFELICITEERD JONGE WOEEHOEEE

Gang is alles

Nou inderdaad. Dara werk ik al 156 weken aan. ;)

Nou inderdaad. Dara werk ik al 156 weken aan. ;)

GiGi op 26 jun. 2014 16:05

Op naar de 4 :d

Gang is alles

Daar moet je blogger voor worden geloof ik, of moderator. Hm…

Hoe krijg je die bollen eigenlijk? :p

Go with the snow!

Topic starters (vragenstellers) kunnen bij elke reactie op hun topic aangeven of ze die behulpzaam vinden. Als dat jouw reactie is, krijg jij wat punten. Datzelfde geldt voor bijvoorbeeld gebiedsreviews die behulpzaam worden gevonden. Als je X aantal punten hebt, krijg je een tweede bol, als je een Y aantal punten hebt een derde. Een vierde dus volgens mij alleen als je bij het ‘team’ hoort (of hebt gehoord). Zoiets was het geloof ik.

Er zit een hele geschiedenis achter… https://www.wintersport.nl/forum/topic/78160

Certified ski-boy, glijbewijs

Daar moet je blogger voor worden geloof ik, of moderator. Hm…

GiGi op 26 jun. 2014 16:07

@Frans heeft toch ook 4 bolletjes?

Gang is alles

Die is ergens in 2010 blogger geweest voor deze site

Dat verklaart veel, bedankt!

Go with the snow!

Die is ergens in 2010 blogger geweest voor deze site

HenriS op 26 jun. 2014 16:55

Oooooh

Gang is alles

Ik wist niet waar ik het moest melden maar er is sneeuw in de alpen gevallen! In Engadin tot in het dal!
Zie:http://www.engadin.stmoritz.ch/sommer/de/webcams/hidemap…

#wintersport verslaafd

@coen20 hier https://www.wintersport.nl/forum/topic/117319

Lekker zo’n sneeuw opfrisser in de zomer :)

Gang is alles

Oh tanx Jesper

#wintersport verslaafd

We gaan verder in deel 2 van dit topic. https://www.wintersport.nl/forum/topic/158421

MAND!

Plaats een reactie