Silvretta Montafon 17 en 18 december 2013

Dit onderwerp gaat over de bestemming Silvretta Montafon

Ik heb op de internetpagina van Montafon gekeken maar de prijzen van 20 euro kan ik niet vinden. Wij willen eind maart ook nog een paar dagen naar Oostenrijk. Gezien de afstand is dit gebied zeker aantrekkelijk. Hoor graag of het wekelijk maar 20 euro is.

Jos

Gast920 op 6 jan. 2014 12:58

Die prijzen gelden alleen in het voorseizoen tot aan het eerste weekend van de kerstvakantie. Vanaf 31 maart is het naseizoen in Montafon en dan kost een skipas 35 euro per dag. Hoogseizoen, tot 31 maart: 45,90. Natuurlijk korting naarmate afname meer dagen.

Wat mij opvalt overigens is dat ze de voorseizoenprijzen gewoon compleet van de site hebben verwijderd. Dit terwijl de jongen bij de lift mij vertelde dat zij ieder jaar deze aanbieding hebben. Marketingstrategie?

Edit: hier: http://www.montafon.at/skipass staan wel de voorseizoen prijzen. 60 euro voor 3 dagen. 120 voor 6.

Even a bad day skiing is better then a good day at work

@Thomas is dit een uitdagend gebied? wij willen ook een short-ski doen alleen dan voor 4 dagen. wij zijn gevorderde skiërs en houden van veel km maken. Is dit iets voor ons?

#wintersport verslaafd

@coen20

Qua afstanden die in het gebied zijn af te leggen is het prima. Er zijn natuurlijk nog wat losse gebiedjes die wat klein zijn en minder op de gevorderde skiër zijn gericht.
4 dagen zal wel de max zijn voor Silvretta Montafon.
Wel prachtige hoogteverschillen, afwisseling en goede infrastructuur.

Alternatieve tip, als je toch in deze maanden gaat: 4 berge skischaukel! Prachtige lange pistes, grote afstanden en goede après-ski. Tevens onbekend bij Nederlanders.

Even a bad day skiing is better then a good day at work

Plaats een reactie